duminică, 24 iulie 2016

PETRECERI CU SURPRIZE



    Nu sunt, nu am fost si , probabil, nici nu voi fi o mare petrecareata. Si asta nu pentru ca mi-ar lipsi motivele de a petrece, ci pentru ca sunt foarte exigenta:
  •  nu imi plac spatiile inchise, mai ales daca se si fumeaza ( din fericire, acest aspect s-a reglementat legal intre timp);
  • nu imi plac petrecerile care se intind de-a lungul noptii ( prefer sa dorm...);
  • nu imi place muzica data la maxim, care face sa imi vibreze stomacul in ritmul basului din boxe;
  • nu imi plac persoanele care beau ...pana cand isi pierd mintile prin aburii alcoolului;
  • nu imi plac mancarurile gen junk-food servite la gramada , fara nici un discernamant...

   Veti spune ca de aceea nici nu sunt invitata la prea multe petreceri. Oricum, imi rezerv dreptul de a selecta ...Iar daca sunt obligata de circumstante sa particip, o fac cu eleganta...dispar in prima ora , fara a da prea multe explicatii.

   Cum ar arata petrecerea perfecta , ma intrebati? E simplu: transformati tot ceea ce am scris mai sus in opusul lor!

   Imi plac petrecerile in aer liber - poate fi la marginea padurii sau intr-o gradina plina de flori ori  pe malul unui rau...sau pe plaja! Ador videoclipurile in care lumea danseaza sub razele calde ale soarelui . Stiu ca visez, dar este dreptul meu, nu? O petrecere braziliana, in ritm de samba , care iti gadila simturile...  Lumina blanda a apusului sa acompanieze muzica ce curge pe langa mine, invaluindu-ma in mrejele ei si apoi sa ma poarte in pasi de dans spre barul la care se servesc bauturi usoare , cocteiluri de vara racoritoare ...si sa ma intorc din nou langa prietenii mei , dupa acest refill, dansand si zambind deoarece sunt haiosi cum se misca asa, cu ghirlandele la gat ...

  ...Stati! Stati! Aceasta este petrecerea perfecta din puctul MEU de vedere ...Nu, nu am adormit scriind , dar tocmai am facut ordine printre jucariile micutei si am gasit o ghirlanda pe care am facut-o impreuna intr-un moment de relaxare. Si m-am gandit ca se potriveste perfect cu ideea de "5 lucruri de care ai nevoie pentru o petrecere reusita". Daca din punct de vedere al locatiei, prietenilor si momentului lucrurile sunt destul de clare, in ceea ce priveste bauturile ...itele se incurca. As avea nevoie de ceva suficient de usor ca sa fie agreat de doamne si domnisoare, dar si sa aiba acel ceva care sa ii atraga pe domni. 

  Cocteilurile cred ca sunt cele mai la indemana. Nu sunt eu mare maestra, dar sunt dispusa sa invat. Prin urmare, dau un "search" si ...






   De zeci de ani, brazilienii adaugă felii de lime în paharul cu whisky. Este obiceiul care i-a inspirat pe cei de la Ballantine's atunci când au creat Ballantine’s Brasil: o băutură cu gust de fiesta, perfectă pentru serile de vară în care te distrezi cu prietenii! Se iau coji uscate de lime, aduse din Brazilia la distileria Ballantine’s şi se lasa la infuzat împreună cu whisky-ul scoţian, în butoaie de stejar. Rezulta astfel o combinatie delicată intre aroma naturală, răcoritoare a lime-ului şi notele dulci, cremoase, de vanilie, măr și miere ale whisky-ului scoțian. 

   Nu mai am nevoie decat de putina inspiratie si...mai multa indemanare...pentru a crea cocteil-uri lejere , de vara , pentru doamne si domnisoare . Domnii vor fi si ei multumiti, modificand putin proportiile in favoarea whisky-ului...

  Va dau si 2 retete ca sa vedeti cam ce va asteapta!

Highland Samba 

  • 40 ml Ballantine’s Brasil
  • 150 ml lemon lime soda
  • cuburi de gheata
  • felii de lime pentru ornare



 Glen Rio
  •  40 ml Ballantine’s Brasil
  • 150 ml suc de mere
  •  cuburi de gheata
  • felii de mar pentru ornare



   Ghirlandele sunt pregatite , asadar...sa inceapa fiesta!



   Cu siguranta va va placea petrecerea data de mine , motiv pentru care voi avea la indemana suficiente sticle de whisky , mai ales ca pe noua platforma no-line lansata de Ballantine's , brasilshake.ro, pot castiga o excursie pentru 4 persoane în Scoția!

   Ne vedem la petrecere! 

    Cand si unde, va voi anunta cat de curand....Fiti pe faza!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu