duminică, 31 iulie 2016

DE VIZITAT, IN ROMANIA



    Copil fiind, parintii mei erau mari amatori de drumetii si iesiri cu cortul. Se pare ca am mostenit si eu microbul.

    Motiv pentru care incerc sa descopar noi zone frumoase de vazut alaturi de micuta noastra.


    Sambata a fos randul Cascadei Ciucas.






    Situata la cca 50 km de Cluj-Napoca, aceasta cascada a devenit una dintre atractiile de week-end pentru clujeni si nu numai. 

    Este foarte usor de ajuns: din Cluj-Napoca mergi pe drumul european spre Turda--- la iesirea din Turda treci pe sub autostrada si mergi spre localitatea Mihai Viteazul---la 500 m dupa iesirea din localitate virezi dreapta, spre satul Cheia---in sat, imediat ce treci podul peste Aries virezi la stanga- atentie! este drum de tara, dar se poate circula rezonabil---urmezi acest drum pana la confluenta Ariesului cu Valea Hasdatei si urci( in dreapta) pe aceasta vale pana cand se termina drumul de acces cu masina. Te intampina peisaje de vis asa ca parchezi masina si o iei la pas pe carare, prin padure.





    Drumul este destul de anevoios asa ca este indicat sa fii incaltat cel putin cu pantofi sport, nu cu slapi asa cum am fost eu! Important este ca am ajuns teafara la destinatie si inapoi!




    Desi are o inaltime de doar 5 m , cascada este foarte spectaculoasa deoarece formeaza mici bazine de-a lungul ei, adevarate jacuzzi naturale!

    Pacat ca a venit ploaia si a trebuit sa plecam in viteza! 

   Ramane un obiectiv de revizitat cu echipamentul corespunzator si cu mult-mult soare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu