vineri, 18 martie 2016

SUNT ADULT, DAR MA TRATEZ...CU DESENE ANIMATE!



    << - Car-meeeen!!!!!!!! Caaaaar-meeeeeeeeeeeen! Incepe "Mihaela"!>> Era semnalul care punea capat oricarui joc, indiferent de anotim. Ca la un semn , puzderia de copii din curtea blocului se imprastia , precum potarnichile inaintea ploii.

    Fotbalul, "de-a v-ati ascunselea", "ratele si vanatorii", "sotronul" ori "elasticul" erau intrerupte fara regrete la ora 19.15, seara de seara.  De-abia aveam timp sa imi las papucii la intrare, sa ma spal pe maini si sa incep dezechiparea ca se si auzeau din sufragerie acordurile Margaretei Paslaru. La 19.20 fix incepeau "1001 de seri", desenele animate care mi-au marcat copilaria.



   Fetita cu codite blonde si fundite in par venea sa ne spuna "noapte buna" impreuna cu micul ei prieten, Azorel. Mihaela era o eleva silitoare, o fetita cuminte si ascultatoare, care trecea prin tot felul de situatii. Desi nu avea voce , "Mihaela "ne invata multe lucruri bune. Ar fi fost greu de dublat, deoarece distributia filmului in strainatate ar fi avut de suferit din cauza vocilor. Stateam cu ochii atintiti pe ecranul alb-negru al televizorului si aproape ca nici nu respiram...

  Am crescut alaturi de "Mihaela"si imi amintesc cu drag de ochii ei mari si curiosi... Ma gandesc ca daca ar fi existat mai multe seriale sau filme de animatie , as fi trecut mai usor peste ele si nici unul nu mi s-ar fi lipit de suflet...Sau poate ca nu...

  Ma uit acum la fetita mea , care "devoreaza" pur si simplu filmele de desene animate, fie la televizor, fie pe DVD sau BlueRay  ori la cinematograf. Si stiti ce ma uimeste? Le tine minte pe toate! 

  Primul film pe care l-am vazut impreuna la cinematograf a fost Stuart Little .

 StuartLittle

  Recunosc ca m-am indragostit si eu de micutul soricel vorbitor, am plans si m-am bucurat alaturi de familia Little, am urmarit cu sufletul la gura  peripetiile lui Stuart pe teritoriul motanului Snowbell. Atat de mult incat am cedat imediat rugamintilor micutei de a achizitiona DVD-ul distribuit de Empire Film , pentru a-l putea vedea acasa iar si iar, ori de cate ori aveam nevoie de cateva momente de liniste ...

  Dar acum, are o noua dorinta.  I-a auzit pe colegii de clasa povestind despre un nou film : Surf's Up / Cu totii la Surf


SurfsUp

  Si ... "Mami, mi-l cumperi si mie, te rog? E foarte haios. Este vorba despre niste pinguini..." Gata! M-a convins! De-abia astept sa ne cuibarim in pat, cu canile de ciocolata calda in maini si sa savuram...filmul, ce credeati?


Empire


Articol Scris pentru SpringSuper Blog 2016
 

 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu