duminică, 27 martie 2016

ARDEI UMPLUTI IN SOS DE ROSII



   Atunci cand nu stiu ce sa mai gatesc pun mana pe telefon si o sun pe mama:" Sarumana, mama! Da-mi o idee ce sa mai fac de mancare...M-am saturat de cartofi, orez si paste..."...La care mama imi zice:" Mai ai ardei pentru umplut la borcan, cum ti-am pregatit in toamna?" Oh, daaaaaaaaaaa! "Sarumana, mama!"

ARDEI UMPLUTI IN SOS DE ROSII





Ingrediente:
  • 9-10 ardei capia
  • 1 ceapa alba mare
  • 1 morcov
  • 50 ml ulei
  • 1/2 cana de orez
  • 400 g carne tocata
  • sare
  • piper
  • 2 frunze de telina
  • 500 ml suc de rosii (bulion)
  • apa
  • 1 lg miere
  • 1 lgt Maggi Intensavor gust de legume 
  • 1 ou

Mod de preparare:

  Ceapa o cureti , o speli bine cu apa rece si o tai solzisori.

  Morcovul il cureti, il speli si il dai pe razatoarea mare.

  Pui ceapa si morcovul la calit in ulei, la foc mic, pana cand se inmoaie.



    Intre timp, pui la fiert orezul in apa cu sare. Cand este fiert il strecori si il amesteci cu carnea tocata si oul batut. Potrivesti de sare si piper.



  Avand in vedere ca eu am avut ardeii la borcan, din toamna, i-am lasat la desarat in apa rece.



  Umpli ardeii cu compozitia de carne si ii pui peste ceapa si morcovul calite, lasandu-i asa cca 5 minute. Ai grija sa ii intorci incet, pe toate partile. Adaugi apa cat sa treaca peste ardei cu 2-3 degete si acoperi cu un capac. Lasi totul la fiert la foc mic, pana cand se fierbe umplutura. Adaugi frunzele de telina si lingura de Maggi si mai lasi cateva minute.








    Completezi cu bulionul , dregi de sare si amesteci usor, la foc mic. 




     Cand esti multumita de gust stingi focul si lasi putin sa se racoreasca. Inainte de a servi adaugi mierea ( este secretul mamei!) si presari un strop de dragoste.



Un comentariu: