luni, 7 martie 2016

PRIMAVARA INCEPE CU TINE



      Conform principiului caruia "primavara incepe cu tine" , acum este momentul sa iradiezi - de sanatate, de frumusete, de fericire. Dupa un anotimp in care ne-am ascuns in spatele hainelor groase si calduroase , incepem sa dam jos cojoacele unul cate unul, precum Baba Dochia. 

     Primul ar fi moleseala indusa de lipsa soarelui si zilele scurte. Acum este momentul sa stau mai mult pe-afara si sa ma bucur de razele caldute, fie in balcon, fie in parc cu bicicletele, alaturi de fetita mea.


    Urmeaza incruntarea. Vrand-nevrand frigul ne face mai tristi, mai inchisi in noi. O data cu venirea primaverii este momentul sa zambesc mai mult. Si motive sunt: inmuguresc copacii, infloresc ghioceii, se aud glasurile copiilor chicotind pe-afara!


    Si pentru ca starea de bine se asociaza foarte bine cu un ten fericit, trebuie sa am mai multa grija si de el. Prin urmare il rasfat cu gomaj si masca nutritiva, apoi o crema speciala cu FPS , pentru a-l feri de vant si efectele negative ale soarelui ( eu am un ten predispus la pete, asa incat preventia este cuvantul meu de ordine).


    Cum parul a stat atatea luni ascuns sub caciula parca si-a pierdut din stralucire si volum, in ciuda ingrijirii ca la carte. Un leac pe care il stiu de la bunica imi completeaza ritualul de ingrijire, pe langa masca, sampon si balsam: il clatesc dupa fiecare spalare cu ceai de urzica si musetel.


    Iar daca adaug o esarfa colorata si un zambet seducator sunt gata sa intampin primavara radiind de fericire, sanatate si frumusete!


 Voi cum intampinati primavara?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu