miercuri, 11 martie 2015

CURATENIA DE PRIMAVARA POATE FI O JOACA?



Ca sunt buzzerita stiti deja !
Ceea ce nu stiti inca este ca a inceput o noua campanie . Inscrierile dureaza doar pana maine , asa incat da click pe acest link http://buzzers.ro/invite/c1624a0cb5afa1cba98cbb700c59bd3f  si grabeste-te sa te inscrii!
De ce atata graba? Fiindca vei avea sansa sa primesti spre testare un aspirator de ultima generatie.



Acestea sunt modelele de aspirator oferite, aleatoriu:

1.  Aspiratorul fără sac Philips PowerPro Expert duce performanţa curăţării la un alt nivel. PowerCyclone 6 şi capul de aspirare TriActiveMax asigură rezultate de curăţare excepţionale pe toate tipurile de podele. Compartimentul pentru praf se goleşte fără efort.



2.  Noul Philips Performer Expert asigură cele mai ridicate rate de aspirare a prafului* de pe toate tipurile de podele datorită tehnologiei Airflow Max şi capului de aspirare unic TriActiveMax, conceput special pentru depunerile mari de praf. Rezultate de curăţare grozave, chiar şi după ce se umple sacul!

3.  Noul Philips Performer Expert asigură cele mai ridicate rate de aspirare a prafului* de pe toate tipurile de podele datorită tehnologiei Airflow Max şi capului de aspirare unic TriActiveMax, conceput special pentru depunerile mari de praf. Rezultate de curăţare grozave, chiar şi după ce se umple sacul!



Iar daca te numeri printre cei selectionati depinde numai de tine daca il vei pastra sau nu...GRATIS! Suna bine, nu-i asa?

Din regulament:
CONDITIILE DE ACORDARE A PRODUSELOR GRATUITE SAU CU REDUCERE DE PRET:
Art. 4A - Pentru a pastra cu titlu gratuit  produsul primit pentru testare, participantul trebuie sa desfasoare urmatoarea activitate pe perioada de derulare a campaniei, respectand codul de etica al BUZZerilor, disponibil pe http://www.buzzstore.ro/buzzeri/suport/conduita-buzzerului
  • Sa posteze 3 (trei) pareri distinctede minim 50 de cuvintecare sa descrie experienta personala de utilizarepe site-urile de produse electrocasnice ce comercializeaza produsele testate, in sectiunea aferenta fiecarui produs testat, pe minim 3 (trei) site-uri(spre exemplu, dar fara a se limita la acestea: emag.ro, altex.ro, domo.ro, flanco.ro, mediagalaxy.ro). Nu este necesar ca in rewiew respectivele persoane sa isi mentioneze calitatea de BUZZer. Rewiew –urile trebuie sa faca referire la gradul de eficienta al produsului, capacitatea de aspirare a diferitelor tipuri de murdarie, usurinta in utilizare pe diferite tipuri de suprafete testate (gresie/parchet/ mocheta/covor/canapele, etc)
  • Sa posteze o parere dupa testarea produsului de minim 50 de cuvinte pe site-ul  Philips la adresele de mai jos in functie de modelul primit spre testare.
  • Sa posteze minim 3 (trei) actualizari de stare pe pagina proprie de Facebook referitor la experienta utilizarii produsului testat
  • Sa-si incurajeze prietenii sa-i ofere feedback si sutinere pentru actualizarile de stare postate prin minim 10 (zece) comentarii, 10(zece)  share-uri si 50 (cincizeci) de like-uri ( indiferent de numarul de actualizari de stare)
  • Sa posteze un video de minim 1 minutpe YouTube in care sa descriece apreciaza ce mai mult la produsul testat ,
  • Sa posteze pe profilul personal de Facebook unul din filmuletele Philips puse la dispozitie de Organizator pe pagina de Facebook BUZZStore pe perioada Campaniei cu un scurt comentariu despre experienta de utilizare a produsului primit spre testare.
  • Sa posteze un articol/ enunt pe blogul propriu (in cazul in care detine) sau pe un forum, moderand discutiile, articol in care sa refere la experinta sa in legatura cu produsului primit spre testare. Video-urile vor fi postate in pagina de facebook
  • Sa posteze minim 2 (doua) actualizari de stare pe alte retele sociale/ grupuri de Facebook in care activeaza (Ex: Instagram, Google +, Pinterest, Twitter)
  • Sa distribuie brosura Philips  primita in pachetul de testare catre 10 (zece) prieteni, colegi si cunostinte, impartasindu-le in conversatii directe experienta de testare.
  • Sa completeze in maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la informarea pe e-mail chestionarul pus la dispozitie pe pagina www.buzzstore.ro la finalul campaniei de testare cu impresii din cadrul acestei campanii privind utilizarea produsului in gospodarie.
Art. 4B - Pentru a putea achizitiona produsul primit pentru testarecu reducere de 50%fata de pretul de lista recomandat de Philips (pret mentionat in sectiunea 6 a prezentului regulament), participantul trebuie sa desfasoare urmatoarea activitate pe perioada de derulare a campaniei, respectand codul de etica al BUZZerilor, disponibil pehttp://www.buzzstore.ro/buzzeri/suport/conduita-buzzerului
  • Sa posteze 1 (o) parere de minim 50 de cuvintecare sa descrie experienta personala de utilizarepe site-urile de produse electrocasnice ce comercializeaza produsele testate, in sectiunea aferenta fiecarui produs testat, pe minim 3 (trei) site-uri(spre exemplu, dar fara a se limita la acestea: emag.ro, altex.ro, domo.ro, flanco.ro, mediagalaxy.ro). Nu este necesar ca in rewiew respectivele persoane sa isi mentioneze calitatea de BUZZer. Rewiew –urile trebuie sa faca referire la gradul de eficienta al produsului, capacitatea de aspirare a diferitelor tipuri de murdarie, usurinta in utilizare pe diferite tipuri de suprafete testate (gresie/parchet/ mocheta/covor/canapele, etc)
  • Sa posteze o parere dupa testarea produsului de minim 50 de cuvinte pe site-ul  Philips la adresele de mai jos in functie de modelul primit spre testare.
  • Sa posteze minim 2 (doua) actualizari de stare pe pagina proprie de Facebook referitor la experienta de utilizare a produsului testat
  • Sa-si incurajeze prietenii sa-i ofere feedback si sutinere pentru actualizarile de stare postateprin minim 10 (zece) comentarii, 5 (cinci) share-uri si 30 (treizeci) de like-uri (pentru toate actualizarile de stare)
  • Sa posteze minim 1 (o) actualizare de stare, referitor la experienta de utilizare a produsului testat, pe alte retele sociale/ grupuri in care activeaza (Ex: Instagram, Google +, Pinterest, Twitter)
  • Sa distribuie brosura Philips primita in pachetul de testare catre minim 5 prieteni, colegi si cunostinte, impartasindu-le in conversatii directe experienta de testare a produsului
  • Sa completeze in maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la informarea pe e-mail chestionarul pus la dispozitie pe pagina www.buzzstore.ro la finalul campaniei de testare cu impresii din cadrul acestei campanii privind utilizarea produsului in gospodarie.

 Succes si inspiratie!

Dar nu uita: clik aici !

2 comentarii: