joi, 26 martie 2015

FII SPECIALA CU TEX!



   E primavara, cerul e senin,
   Forile-s un zambet parca, de copil,
   Pasarea-i o clipa din eternitate,
   Infinitul merge acum mai departe...

Cu siguranta cunoasteti acest sentiment.

Eu sunt o persoana solara. Ador lumina, caldura si culorile vii. Intotdeauna o sa ma vedeti purtand o esarfa ...la gat, pe post de bratara sau legata la poseta. Este accesoriul fara de care nu ies din casa...nici macar in parc cu micuta mea.







Dupa cum vedeti, ador jeansii si im place sa ii asortez cu bluze sau camasi.

Ce tinuta as alege eu din noua colectie TEX CARREFOUR  ?

 Este intrebarea la care am raspuns impreuna cu micuta mea!

"Mami, asta ti se potriveste de minune? Ti-o cumperi?"





Si stiti ceva? Fetita mea are dreptate.
Pantalonii au acel croi care ma avantajeaza ( ei bine, da! sunt migniona...)...Camasa este perfecta pentru o plimbare sub razele caldute ale soarelui primavaratic...Ghetutele sunt foarte sic si comode...Rucsacul imi da siguranta ca voi gasi intotdeauna ceea ce caut ( stiti ca in poseta unei femei gasesti de toate , mai putin un lucru: ordine!)...Iar esarfa...Ei bine esarfa imi ofera pata de culoare si ma scoate din anonimat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu