marți, 10 februarie 2015

BRIOSE CU CIOCOLATA SI PIPER ROSU


V-am spus ca imi place sa inventez sau macar sa imi pun amprenta personala pe cate o reteta? Daca nu, aflati acum!
Ultima mea descoperire o reprezinte PIPERUL ROSU! Si pentru ca reteta de GOGOSI CU CIOCOLATA SI SOS DE ZMEURA CU PIPER (ROSU)  a avut succes am mai incercat ceva:


BRIOSE CU CIOCOLATA SI PIPER ROSU

Ingrediente:

A. Aluat

200 g făină
150 g zahăr
3 linguri cu cacao
2 oua
1 linguriță cu praf de copt
1 plic zahar vanilat
150 ml lapte
80 ml ulei
piper roșu
sare
crema de ciocolata
fulgi de ciocolata

B. Sos

dulceata de afine
sirop de afine

Mod de preparare:

Se  amestecă bine făina, zahărul, cacaua, praful de copt, un praf de sare și unul de piper roșu proaspăt zdrobit.
Se adauga ouale intregi , uleiul si laptele, amestecand cu mixerul, pana obtii un aluat vascos, pe care il poti lua cu lingura. Daca este prea gros mai poti adauga lapte.



Iei formele pentru briose si pui cate o lingura in fiecare.


Asezi apoi cate o lingurita de crema de ciocolata si adaugi restul de aluat si presari fulgii de ciocolata.



Dai tava la cuptor( preincalzit) si lasi cca 30 de minute. Verifici cu o scobitoare si lasi sa se raceasca in forme. Indepartezi formele si servesti cu un sos cald facut din dulceata si siropul de afine.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu