marți, 13 mai 2014

FRUMUSETE FARA BATRANETE CU "THE ONE",BY ORIFLAME

Va spuneam in articolul meu anterior ca sunt FEMEIE, sunt cocheta, sunt mama-gospodina-sotie-prietena, sunt THE ONE pentru cei de langa mine, deci trebuie sa am produse cosmetice de calitate care sa ma puna in valoare.

Ei bine,am sa va fac o demonstratie.

Inainte vreme nu prea eram eu prietena cu fondul de ten si corectorul si aratam cam asa...Poate pe principiul conform caruia, ce e natural e mai frumos.

IMGP3031

Dar si natura poate fi ajutata, nu?

IMGP3032

Si am inceput cu...inceputul,evident: corector , fond de ten si pudra. Va spun ca nuantele primite nu au fost cele mai potrivite tenului meu ( as fi preferat NUDE PINK pentru fondul de ten si LIGHT pentru pudra),dar a mers. Imi pace textura lor,se intind usor si uniform,se "aseaza"frumos pe piele si,mai ales, tenul nu straluceste.

IMGP3037  Am continuat cu ochii...Ei bine, aici sunt de-a dreptul incantata: fardurile mi-au intrecut asteptarile! Nu se aduna pe pleoape,nu se estompreaza,se intind frumos si arata perfect pe ochi,chiar daca eu nu sunt experta in automachiaj! Cat despre rimel,m-a atras din prima peria finuta ,care separa frumos genele,conferinfu-le alungire si volum fara a le supraincarca;si,in plus,nici nu cade de pe gene.

IMGP3042

Am finalizat cu glosul,al carui miros fructat mi-a lasat  impresia ca mamanc un fruct proaspat! Si gustul este bun...doar v-am spus ca mie imi place "sa mananc" rujurile...Se intinde frumos pe buze,dar acestea trebuie sa fie foarte catifelate,fara "pielite"in care luciul sa se agate. Asadar,va recomand ca inainte de a-l folosi sa va faceti un gomaj usor si sa va hidratati bine buzele. Si inca un truc pe care il stiu de la cosmeticiana mea:pentru ca rujul/luciul sa reziste mai mult,da-te cu fond de ten si pe buze! Rezultatul este garanta!

IMGP3045Asa arat dupa machiaj:se vede diferenta,nu-i asa?

machiaj

Si pentru ca tot m-am facut frumoasa,am zis sa imi asortez si unghiile. Ma gandeam ca imi va lua ceva timp pana sa pot scrie articolul,dar...surpriza! Nu cred sa fi durat mai mult de 30 sec si lacul s-a uscat! Perfect pentru ritmul meu "pe repede inainte!"

IMGP3048

 

https://www.youtube.com/watch?v=qv9zMZ7zfdM

 

CONCLUZIA? Cu produsele "ONE" BY ORIFLAME nu dai gres niciodata: fiecare zi este perfecta fiindca incepe perfect!

...numai cu http://ro.oriflame.com/products/the-one .

 

Update, 17.05.2014: Nepotica mea,la cei 26  de ani ai ei,stie ca frumusetea trebuie intretinuta; de aceea am invitat-o azi la un machiaj cu noile produse. Din cate mi-a spus,ii plac foarte mult,motiv pntru care a plecat acasa cu pudra,fardul verde,luciul si lacul de unghii.

IMGP3067 IMGP3068

19 comentarii:

  1. Transformarea este vizibila si iti foarte bine machiata.Produsele prezentate sunt de calitate,ca toate cele ale brandului Oriflame.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu folosesc produse Oriflame,dar aceasta gama inca nu am incercat.

    RăspundețiȘtergere
  3. produsele Oriflame sunt de o calitate deosebita,felicitari pentru articol

    RăspundețiȘtergere
  4. ma bucur cand o vad pe matusa mea preferata ca se machiaza intr-un mod natural si produsele pe care le-a ales sunt de calitate. Vreau sa vad si cum arata oja din aceasta gama, asa ca te rog sa faci un review si pentru acel produs.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cristina,m-am conformat si te astept la o sedinta de machiaj.Nuantele de fond de ten si pudra sunt perfecte pentru tine si te asteapta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ador fardurile crema!Cu proxima ocazie imi comand si eu.Cat despre automachiaj,te descurci destul de bine.

    RăspundețiȘtergere
  7. Se vede ca sunt produse de calitate , iar tu arati minunat !

    RăspundețiȘtergere
  8. uuu, ce nuanta frumoasa de oja!! si ma bucur sa vad faptul ca sunt exact nuntele din catalog!! Deabea astept sa vin la sedinta de machiaj!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Alina Moldovan15 mai 2014 la 01:19

    Chiar ca esti rapida! Vin si eu la o sedinta de machiaj...ca tot stau in Cluj. Glumesc,desigur...Imi place cum scrii.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ai dreptate:naturalul este intotdeauna mai frumos.Dar daca folosesti produse de calitate,cum sunt cele prezentate de tine,rezultatul este spectaculos.

    RăspundețiȘtergere
  11. Corina Cristea15 mai 2014 la 05:57

    Inteleg ca participi la o campanie de testare.Cunosc si eu produsele Oriflame si sunt, in general,multumita de ele.Spun in general,fiindca am aceeasi problema ca si rine cu rujurile...si,din pacate,cele de la Oriflame nu stau foarte bine pe buze.Vad ca tu ai testat luciul:cum ti s-a parut?

    RăspundețiȘtergere
  12. Popescu Daniela15 mai 2014 la 11:52

    Super :) , intr-adevar daca folosim cosmetice de calitate , este vizibila o mare schimbare in bine <3

    RăspundețiȘtergere
  13. Neag Alexandra15 mai 2014 la 23:31

    Stii sa prezinti un produs.Sunt curioasa cat rezista lacul de unghii, in conditiile activitatilor casnice.Poti sa imi dai un raspuns?Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  14. Indiferent cat de darnica a fost natura cu noi trebuie sa ingrijim ceea ce avem cu tot ce este mai bun.

    RăspundețiȘtergere
  15. Felicitari pentru articol si daaaaa Oriflame are grija de frumusetea noastra!

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna,"nepotica" la raport!!!! Trebuie sa mentionez, ca inainte de a intra la "ora de machiaj de azi" am fost la servici, de noapte, vreo 8 ore.Mentionez asta pentru a scoate in evidenta corectorul si fondul de ten care mi-au sters efectiv cearcanele de sub ochi. Pentru machiajul meu "smokey eyes" am folosit fardul de culoarea sampaniei pe toata pleoapa mobila si apoi efectul de ombre l-am dat folosit fardul verde(care mi l-am si insusit! stiti, cautam de mult acea culoare:)) ). Am definitivat machiajul ochilor cu mascara neagra pentru volum The ONE si m-a impresionat enorm. Eu am gene lungi dese dar subtiri pe care anumite mascare le lipesc una de alta si arata de parca as avea picioare de paianjeni in loc de gene, dar acest mascara a fost super! Pentru buze am folosit ambele luciuri, prima data cel deschis pentru baza, si apoi cel mai inchis la culoare pentru un efect de volum.
    Am plecat de la "ora de machiaj" la ora 16:00 si acum cand va scriu , aproape la 5 ore dupa(am iesit cu iubitul in oras unde m-a mai si plouat putin), fardul nu s-a adunat in pliurile pleoapelor si culorile sunt la fel de vibrante ca atunci cand le-am aplicat! Mascara nu a curs , nu a fost nevoie sa reaplic pudra. Luciul l-am uitat acasa, dar a rezistat stoic unui shake de pepene galben pana l-am indepartat eu cu un servetel.
    Singurul minus care il pot da acestor produse, este faptul ca fondul de ten este putin galbui(nuanta Natural Beige) dar nue nimic ce pudra in aceeasi nuanta nu poate sa corecteze!
    Ii multumesc inca o data matusii mele Ama pentru cadou si pentru ca mi-a facut cunostiinta cu niste produse de o calitate superioara. I am a woman, I am The ONE!

    RăspundețiȘtergere
  17. Cristina,iti multumesc pentru parerea ta sincera si pentru review. Stiam ca vei fi incantata de produse.

    RăspundețiȘtergere
  18. Corina Cristea,luciul rezista destul de bine;acum,depinde si daca bei sau mananci .Neag Alexandra,DA, lacul rezista foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
  19. Neag Alexandra18 mai 2014 la 23:00

    Cristina,esti norocoasa cu asa matusa.Sa folosesti cu placere produsele.Amalia,iti multumesc pentru raspuns.

    RăspundețiȘtergere