sâmbătă, 17 mai 2014

DANONE-UN BRAND LA CEAS ANIVERSAR

DANONE IMPLINESTE 15 ANI IN ROMANIA!

Imi amintesc cand am vazut prima data pe raft iaurtul Danone natural.

danoneStiam deja ca un pahar de iaurt din lapte de calitate în fiecare zi reprezintă o sursă valoroasă de proteine, calciu şi fermenţi lactici activi și e important pentru o alimentație echilibrată. Motiv pentru care mi-am spus ca ar trebui sa il incerc. Si de atunci,am ramas clienta fidela a acestui brand,despre care gasiti amanunte pe noul lor site, http://www.danone.ro/ .

Curioasa din fire,am rasfoit si eu site-ul si am fost placut impresionata de accesibilitatea lui. Poti "fotografia" intr-o clipa tot continutul si apoi sa accesezi exact ceea ce iti doresti!

Eu,de exemplu,am vrut sa aflu mai mult despre gama Danonino...nimic mai simplu-tot ceea ce vrei sa stii este la un clik distanta! http://www.danone.ro/produse/danonino/

danoninoCe am mai remarcat pe noul site? Usurinta cu care poti interactiona cu compania: in susul paginii,langa zambetul larg,

facem-iaurt-zambind

gasesti rapid butoanele pentru "facebook", "linkedin" si "contact",dar si cel de "cautare",daca nu stii exact in ce sectiune sa cauti ceea ce te intereseaza.

Apreciez de multa vreme campaniile in care se implica Danone si am fost incantata cand am descoperit sectiunea "DANONE SE IMPLICA" http://www.danone.ro/danone-se-implica/.

logo-cupa-hagi-danone

Am incercat sa gasesc si minusuri...cam greu, dar as adauga o sectiune gen "FORUM" ,unde sa putem interactiona si noi,consumatorii,intre noi ,nu numai cu cei ai casei. Si ,poate,o sectiune de jocuri pentru copii,jocuri educative din care ei sa invete cum se face un iaurt si cat este el de important in alimentatia lor.

drumul-laptelui_puzzle

Danone este o companie care se respecta; dovada si acest nou site imbunatatit ,modern si accesibil. Un modernism care se regaseste in tot ceea ce face: productie, ambalaj, media,marketing.

iaurturibeforeafter-294x183

 

Ce as mai putea adauga? Un sincer LA MULTI ANI ! si sa ne surprindeti cu produse noi !

happybirthday15

5 comentarii:

  1. o companie foarte serioasa

    RăspundețiȘtergere
  2. Neag Alexandra18 mai 2014 la 23:03

    M-am abonat la blogul tau.Imi plac articolele tale.Cat despre Danone nu pot decat sa spun ca sunt mare fana Activia.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi plac produsele Danone,de fapt,sunt o consumatoare inraita de Activia de baut.

    RăspundețiȘtergere