vineri, 23 mai 2014

CLATITE CU URDA

Ador clatitele! Si pentru ca este sezonul urdei...la treaba!

Ingrediente





  • Pentru clatite:

  • 1 ou

  • 250 g faina

  • 100 g zahar

  • un praf de sare

  • 250 ml apa minerala



  • pentru umplutura:

  • 500 g urda dulce

  • 1 ou

  • 100 g zahar

  • 3 fire de marar

  • sare


Mod de preparare :




Pentru clatite:

- oul se bate bine cu telul ,impreuna cu sarea si zaharul;

- se adauga treptat apa minerala,amestecand incontinuu;

- se toarna faina in ploaie si se amesteca pentru a nu se forma cocoloase;

 

Pentru umplutura:

Eu am facut doua umpluturi:una dulce si una sarata.

Pentru cea sarata am amestecat 250 g urda dulce cu un praf de sare si mararul tocat marunt.

IMGP3083

Pentru umplutura dulce,am amestecat 250 g de urda cu oul si zaharul.

IMGP3084

Clatitele se coc in tigaia unsa cu putin ulei si apoi le umpli cu crena de urda preferata.

clatite

POFTA BUNA!



2 comentarii:

  1. Preferatele mele!Vreau si eu o portie. Secretul este in apa minerala,cred,de arata asa de bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Delicioase.Mi-ai facut pofta.

    RăspundețiȘtergere