marți, 1 octombrie 2019

DOUĂ CULORI PARALELE- MODA ȘI EU


    
     Văd pe stradă-o fată faină, 
     Întorc capul după ea...
     Doamne, cât de bine-i șade!
     ...Ce n-aș da s-arăt așa!...





    Să mă- mbrac în pas cu moda nu a fost vreodată  o prioritate pentru mine. Din acest punct de vedere, hainele în trend am considerat mereu că sunt doar pentru catwalk și câteva norocoase.

 Nu am înțeles niciodată farmecul și utilitatea blugilor strâmți și cu talie joasă, de exemplu. În afară de faptul că sunt extrem de incomozi, mai și  lasă  la vedere ( nota bene- și în frig) o parte importantă a corpului. 

 Tips: aici cred că este vorba și despre un mic defect profesional. 

  În concluzie: fără astfel de obiecte  vestimentare  în garderoba mea! Never- ever! 😬

  Motiv pentru care sunt foarte încântată de faptul că revin la modă pantalonii din denim  cu talie înaltă și croială dreaptă, inspirați din moda anilor '90. Ei bine, iată un trend care mă bucură ! Știți de ce? Pentru simplul fapt că alungesc picioarele și subțiază întreaga siluetă,  iar pentru migniona care sunt acest aspect este o adevărată mană cerească. Împreună cu o cămașă sau o bluză și un sacou teddybear ( știți voi, materialul acela pufos și călduros...) voi avea cea mai șic ținută!

Tips: ...și cea mai " la modă " din ultimii 20 de ani! 

 Aleluia!🤪

  
  Numai că ar cam trebui să mă și încalț ... Altă mică-mare problemă: că sunt mignionă v-am spus deja ,dar merg tare mult pe jos ." Mersul pe jos face piciorul frumos" - habar nu am cine a zis asta, dar cu siguranță nu a facut- o pe tocuri! Cu alte cuvinte, toamna aceasta am nevoie de niște botine care să se asorteze cu pantalonii , dar să fie și foarte comode,cu un pic de toc , călduroase și să facă cel puțin 7000 de pași pe zi! 

Tips: nici nu am pretenții mari, nu-i așa?

 Botinele de damă stil bocanci au fost mereu la modă ,iar țintele sunt un detaliu care te scot din anonimat. Dacă adaug tocul comod, talpa antialunecare și interiorul confortabil vă fac cunoștință cu încălțămintea ideală pentru această toamnă, made by Guess Jeans. 




 Punct ochit, punct lovit! 😉

 " Eleganța unei femei este dată de pantofi... și geanta pe care o poartă. " ne spunea tovarășa dirigintă prin clasa a 11-a. Nu că am fi avut noi prea multe opțiuni pe vremea aceea, dar aceste cuvinte mi-au rămas întipărite în minte. Ori de câte ori îmi cumpăr o geantă/ poșetă sunt foarte atentă la detalii: este suficient de încăpătoare, are destule buzunare, mi se potrivește, am cu ce să o asortez? 

  Tips: știți ce nu găsești niciodată într-o  geantă de damă ? ... Ordine! 😁

  Anul acesta, toamna vine cu modele matlasate ,disponibile pentru toate gusturile, de la geanta supradimensionată shopper până la cea tip borsetă.

 Ghiciți pe care mi- am ales-o?😎




 Așa m-am gândit  eu să răspund provocării lansate de Answear în prima probă din SuperBlog 2019 .

  Și totuși, eu mâine cu ce mă îmbrac? 😃



  
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu