duminică, 16 septembrie 2018

GRAVIOLA , FRUCTUL CARE TE FACE PUTERNIC



        Anul acesta a fost ca un cosmar: 3 dintre cunostintele mele ,femei , au fost diagnosticate cu cancer mamar...si nici una nu avea mai mult de 45 de ani!             Mame...sotii...fiice...femei cu o cariera frumoasa...Si, dintr-o data, verdictul sec:cancer... Am inceput sa imi pun intrebari...


1. DE CE? 


  Oare sunt si eu expusa acestui risc? Sau mama ori sora mea? Si chiar fetele mele?

  Cu siguranta DA!
  Sora mea si cu mine eram adolescente in anul in care a avut loc explozia de la Cernobil. Daca si cat de mult ne- a afectat aceasta nu vom sti niciodata. Stiu insa cu certitudine ca radiatiile reprezinta cauza a cca 10% din cazurile de cancer ( conform OMS ).
   Daca adaugam poluarea, diminuarea stratului de ozon, aditivii din alimente si stresul cotidian obtinem un tablou al ceea ce putem numi " posibil".


2. CUM PREVIN ?


   Nu cred insa, ca este cazul sa dramatizez. M-as transforma in sateanca din povestea cu drobul de sare... Ori eu am suficiente cunostinte medicale ca sa imi dau seama ca dezvlotarea acestor celule este conditionata de anumiti factori locali. Factori pe care ii putem influenta intr-o oarecare masura. 

  Este suficient sa avem un stil de viata sanatos , cu un regim alimentar echilibrat si miscare . Nu trebuie sa faci performanta sau sa te intristezi daca nu ai reusit sa ajungi la sala...Eu mi-am propus sa fac 10.000 de pasi pe zi, ceea ce inseamna ca merg o statie pe jos atat in drum spre serviciu, cat si la intoarcere. Fac rost astfel de un antrenament cardio de cca 30 de minute, iar intre timp ma bucur de soarele de toamna tarzie, de florile din gradini sau hainele din noua colectie ce zambesc in vitrine.
  As adauga gandirea pozitiva, iubirea, zambetul, pasiunile si tot ceea ce imi poate face viata mai frumoasa.


3. CE SA FOLOSESC ?


   Cum pot sa imi ajut organismul sa lupte cu celulele modificate si sa le sustin pe cele sanatoase? 

   Antioxidantii sunt cei care protejeaza celulele de atacul radicalilor liberi, care nu sunt altceva decat niste atomi sau grupuri de atomi ce pot afecta sistemul imunitar. In urma acestei afectari apar bolile cardiace, degenerative, imbatranirea prematura a organismului si...cancerul.
  De unde imi incarc organismul cu elementele nutritive si enzimele specifice benefice? Practic  este imposibil sa contracaram complet actiunea radicalilor liberi , deoarece acestia provin atat din surse interne ( respiratie, metabolism, procese inflamatorii) , cat si din surse externe ( poluare, radiatii, fumat, stres) . 

  Sunt importante alimentatia- morcovi, spanac, verdeata, rosii, sfecla, ardei gras, capsuni, fructe de padure, brocoli, oua, nuci, cereale integrale, ton, carne de pui, telina, peste... si miscarea, dar si administrarea de suplimente alimentare care sa sustina lupta organismului cu radicalii liberi.


  De data aceasta am sa va vorbesc despre Graviola Star de la Ayurmed. De ce? Pentru ca tocmai ce am primit spre testare acest  tratament ayurvedic , care contine o asociere de plante foarte bogate in substante nutritive ce sustin integritatea celulelor si eliminarea celor anromale. 




  
   Fructul de graviola este cel care confera preparatului proprietati de echilibrare a sistemului imunitar , cu efect de:

  •  protectie impotriva infectiilor
  • reducere a actiunii nocive a radicalilor liberi
  • sustinere a productiei de colagen
  • protectie a sistemului osteo-articular
  • stimulare a productiei endogene de anticorpi
  • mentinere a sanatatii vaselor de sange
  • crestere a absorbtiei calciului si a fierului
  • echilibrare hormonala
  • protectie la stres
  • actiune antibacteriana pentru stafilococul auriu, E. coli, Salmonella si Klebsiella
  • potential anticancerigen ( conform ultimelor studii de laborator)
  Pulberea de turmeric , cea de a doua componenta , are actiune :
  • puternic antioxidanta
  • de fluidificare a sangelui si normalizarea fluxului acestuia
  • AINS
  • de control al colesterolului
  • detoxifianta
  Dar ce este acest fruct si de unde provine? 
  Ca sa fiu sincera, pana acum cateva zile nici macar nu stiam de existenta lui. Citind putin, am aflat ca este vorba despre un fruct tropical cu aroma dulce-amaruie , cultivat fiind de catre popoarele indigene ale Americii inca din antichitate , dar utilizat in prezent in zona Americii de Sud ca atare sau in compozitia diferitelor deserturi. 
  Putin sau foarte putin cunoscut la noi, poate ca ne face sa ridicam o spranceana a semn de intrebare. Studiile insa avanseaza in acest sens si tot mai multi oameni aleg Graviola Star ca si adjuvant al tratamentului medicamentos specific sau preventiv, in sustinerea luptei pe care organismul o are de dus cu factorii agresivi din mediu. 

  Este insa important de stiut ca pentru a avea efect "tratamentul" trebuie administrat minimum 3 luni, cate 1-2tb*3/zi , cu o jumatate de ora inainte de masa. Desi bine tolerate de organism, suplimentele naturale au nevoie de ceva mai mult timp pentru a fi eficiente , comparativ cu medicamentele de sinteza . 

  Sperand ca v-am fost de ajutor va recomand sa aveti in vedere acest supliment alimentar atunci cand intentionati sa urmati o cura de stimulare a imunitatii.

   Va doresc sanatate , intelepciune si viata lunga!

  

  


   

2 comentarii: