miercuri, 22 iunie 2016

CU SKATEBOARDUL PRIN JUNGLA ORASULUI



   Va spuneam eu ca ma innebuneste circulatia din Cluj. Nu poti merge pe trotuar din cauza masinilor parcate. Uneori am impresia ca proprietarii lor au intentionat sa intre cu ele pana in apartament. Este o adevarata provocare sa te strecori printre ele , mai ales daca te grabesti la serviciu. Sau cand lucrez de dupa-masa si imi duc fetita la scoala, in fata portii se face coada...de masini! Parintii opresc, copiii coboara si...urmatorul! 


   Constat ca de-a lungul zilei mai mult stam jos, pe scaun, decat exersam ceea ce am dobandit de-a lungul a mii de ani de evolutie: MERSUL BIPED!  Sedentarismul este boala acestor vremuri in care tehnologia a luat amploare si nu mai este nevoie sa mergi nicaieri pe picioarele tale pentru a-ti procura tot ce ai nevoie.

    Consecinte? 

- articulatiile se rigidizeaza,
- circulatia sangvina leneveste,
- kilogramele in plus se aduna,
-  apar depresia, nevrozele, indecizia, lipsa puterii de concentrare .

    Si acest "mers biped" se poate extinde la mersul pe bicicleta, trotineta sau chiar skateboard electric! Smart board-ul electric este noua tendinta in deplasarea urbana fiind atractia tuturor, copii si adulti. Aceste mijloace de transport personal sunt fabricate din materiale de cea mai buna calitate,  foarte rezistente, pentru a nu se deforma in cazul socurilor mecanice. Carcasa impiedica patrunderea apei sau a prafului de gradul IP54. Rotile - sunt concepute pentru a rula pe foarte multe suprafete , sa aiba o aderenta foarte mare si sa fie rezistente in timp , fiind cea mai buna alegere pentru un scooter electric Smart Board. Fiecare roata are propriul motor si nu permit intrarea de praf inauntru, astfel incat riscul ca ele sa se blocheze este eliminat. Motoarele folosite la Smart Board sunt 100% electrice si nu sunt daunatoare mediului inconjurator, functionand cu baterii Samsung .






    Nu-i asa ca v-am starnit curiozitatea? Ma vedeti facand slalom printre masini, cu tocurile fixate pe platforma si poseta atarnandu-mi pe umar? Ei, nici chiar asa! Eu prefer autobuzul si cei 10.000 de pasi de facut zilnic. Acest "gadget" i l-am propus sotului meu, sportiv din fire , si nu a zis "nu". Ba dimpotriva, a zambit si a inceput sa se documenteze. Il si vad in pantaloni sport, camasa de in, sandale si..."vjjjjjjjjjjjjjjj!" printre masinile ai caror soferi nervosi claxoneaza de zor la semafor. Voi avea un sot relaxat , iar el- o sotie fericita. 

   In plus, miscarea ii va aduce un plus in ceea ce priveste sanatatea:

 -  diminuarea stratului de grăsime, 
-  tonizarea musculaturii posturale, - imbunătăţirea ritmului cardiac, - prevenirea bolilor de nutriţie, a celor cardiovasculare şi de plamani.

   Nu-i asa ca acest skateboard electric este cea mai buna investitie pe care o pot face? Am grija de sanatatea sotului meu, economisesc bani pe termen lung ( facand economie la benzina si consumabilele cu autoturismul) si protejez mediul inconjurator.









 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu