sâmbătă, 23 aprilie 2016

DIN DRAGOSTE PENTRU CIOCOLATA




          Cei care ma cunosc stiu ca imi place sa gatesc. Si mai stiu ca cel mai mult si mai mult imi place sa ii surprind pe cei dragi cu deserturi...simple sau mai complicate , cu ciocolata sau fara. Le safureaza cu placere pe toate , dar mai ales pe cele cu ciocolata.

     Si nu o data am fost intrebata de ce nu imi transform pasiunea in afacere.

    Oare de ce? Poate pentru ca nu am timp...si bani...si curaj...

  ...Scuze...

   Dar daca, totusi, ar exista aceasta posibilitate? Sa vin cu ceva nou? Ar mai fi ceva de inventat in acest domeniu? Ador figurinele din ciocolata: alba, neagra, cu lapte sau diverse arome. Sunt greu de facut. Necesita matrite, inspiratie, rabdare si multa migala. Plus un adevarat laborator.

  Sau poate ca nu! Astazi am descoperit ultima inovatie in materie: imprimanta 3D cu ciocolata! Da, ati citit bine: cu ciocolata! Este realizata pentru uz casnic, deci nu are nevoie de prea mult spatiu.

  Sa facem un mic plan:


        Cu alte cuvinte, un spatiu de 20 mp ar fi suficient.

       Acum sa analizam costurile:
  • imprimanta 3D ......................................1500 lei
  • frigider side by side...............................3000 lei
  • plita cu inductie.....................................1500 lei
  • mobilier..................................................2000 lei
  • vesela.....................................................1000 lei
  • materie prima.........................................1000 lei

  
   Rezulta un total de 10.000 de lei. Mult? Putin? Mult, daca nu ii ai...Putin, daca ai cine sa ti-i dea...

   Un aliat in acest sens am gasit in  PROVIDENT. Cum de m-am gandit sa apelez la ei? Am vazut acest spot publicitar, in care o tanara își transformă pasiunea pentru fotografiat într-un business, în momentul în care-și cumpără un aparat foto profesionist.





     Daca ea a reusit, eu de ce nu as face-o? 

   Cu cei 10.000 de lei primiti voi putea investi si pune pe picioare micul atelier de ciocolaterie. Voi rambursa imprumutul timp 18 luni, in rate fixe, lunare in cuantum de  737 de lei, o suma mai mult decat rezonabila.

   Nu trebuie decat sa completez formularul de pe site si apoi sa astept cuminte sa ma sune un consultant. Faptul ca, dincolo de imprumut, vor sa dea credit indraznelii si ideilor mele , mi se pare un lucru de apreciat. Fiindca, nu-i asa? atunci cand ai bani totul este usor...prea usor! Numai ca ideile frumoase pot deveni realiate si cu buget redus. E nevoie doar de creativitate, chibzuinta si un strop de entuziasm. Cu cat este mai greu, cu atat este mai frumos.

    La inceput voi lucra pentru prieteni si vecini. Apoi voi investi si in reclama: in mediul on-line si intr-un ziar local. 

    De ce sa daruiesti o simpla cana personalizata, cand o poti face din...ciocolata? Sau poate iti doresti un buchet de flori mai special? 

   Mie mi-ar placea sa primesc pantofi ...asortati cu o poseta...

( sursa foto: kfetele.ro)

   Ori poate va doriti o sticla cu sampanie, ori macheta unei masini?

   As putea realiza orice daca stau bine si ma gandesc. 

  Concluzionand, DA! mi-ar placea sa imi deschid un laborator de ciocolata. Care este"reteta succesului"pentru afacerea mea ?



Ingrediente:
  • vointa 
  • timp
  • dragoste
  • vise
  • imaginatie
  • curaj
  • pasiune
  • ciocolata 
  • ambitie
  • perseverenta
  • bani
Mod de preparare:

     Mai intai se ia Amalia , se tavaleste bine prin toate tipurile si aromele de ciocolata, pana cand le invata pe toate.

     Se adauga apoi imaginatia, in bucati mari,  praful de vise si pasiunea si se pune la frigider. Pentru a pastra dorintele fierbinti se adauga din cand in cand cate un praf de vointa si curaj.

    Voi zambi de fiecare data cand ma voi murdari cu ciocolata si voi intampina cu urale fiecare opera de arta.

   Cu trecerea timpului nu uit sa mai adaug cate un dram de ambitie si perseverenta , pentru a realiza cea mai mare  investitie: in dragoste...in dragostea pentru ciocolata.

  Chiar daca vi se pare ca am uitat cel mai important ingredient, nu este asa: se ocupa Provident de el. Eu doar ma bucur de ceea ce fac.


    




              

                                        

      

4 comentarii:

  1. Ha-ha! Eu vreau pantofi! Super ideea. Voi fi clienta fidela.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos si detailat tot proietul descris,ma inscriu si eu pentru o pereche de pantofi dulci,felicitari pentru articol !

    RăspundețiȘtergere