joi, 13 martie 2014

PROVOCAREA NR.9 PENTRU PERSIL: CAT DE ECONOMICOS ESTE?

Am folosit de cand ma stiu detergent pudra. Eram reticenta la cel lichid si capsule, poate si din motive financiare. Eram cantonata in ideea ca ies mai scump asa. Pana acum, cand datorita implicarii mele in campania buzzstore...

http://buzzers.ro/invite/c1624a0cb5afa1cba98cbb700c59bd3f

am avut posibilitatea de a si testa produsul, nu doar sa citesc si sa vad reclame.

Am intrat pe site-ul lor si am vazut cam cat consumam eu cu vechiul stil de a spala hainele:

persil1

Prin urmare, cheltuiam cam 160 lei pe an ...

Acum,spal asa:

persil2Prin urmare, cheltuiesc cca 100 de lei!

Poate nu este o avere, dar cu cei 60 de lei ii pot cumpara micutei mele fructe,carti sau pur si simplu sa ma rasfat cu o sedinta de masaj!

Deci, DA! FOLOSIND DETERGENTUL PERSIL EXPERT GEL , ECONOMISESC!

ECONOMISESC -BANI

- ENERGIE ELECTRICA

- APA

-  TIMP

CE CASTIG? MAI MULT TIMP PENTRU MINE SI FAMILIA MEA!

lalelePentru prietenii mei de la https://www.facebook.com/BUZZStoreRomania?fref=ts. Multumesc!

6 comentarii: