marți, 4 martie 2014

PROVOCAREA NR.7- PERSIL EXPERT GEL BLACK

Astazi am fost la DM Drogherie Markt si am folosit voucherul de reducere la PERSIL EXPERT GEL

b2

Am optat pentru PERSIL EXPERT GEL BLACK fiindca sunt curioasa cum se va comporta.

IMGP2071Nu imi place deloc cum arata hainele negre sau foarte inchise la culoare(gen blugi,fuste,rochii,chiar si lenjerie intima) dupa cateva spalari. Culoarea se atenueaza, devine spalacita, terna si fara stralucire.

Am studiat putin problema si am descoperit ca:

- noul Persil Expert Black gel combina curatenia Persil cu protectia speciala de culoare pentru haine negre si inchise la culoare;

- formula noua de fixare ofera protectie impotriva decolorarii hainelor negre si inchise la culoare chiar si dupa numeroase spalari, inlatura eficient petele dificile;

- cu noul Persil Expert Black, negrul nu este doar frumos, dar si ramane frumos...

persil2

De-abia astept sa adun o tura de haine pentru a-l pune la incercare!

Daca vrei sa raspunzi acestei provocari...si altora care vor urma...clik pe link si inscrie-te!

http://buzzers.ro/invite/c1624a0cb5afa1cba98cbb700c59bd3f

Am testat detergentul spaland o tura de pantaloni negri si inchisi la culoare:

IMGP2084

Am spalat la 30*C.

IMGP2085

Rezultatul m-a impresionat.

IMGP2106Am facut o investitie buna, in urma careia si hainele mele foarte inchise la culoare vor fi frumoase.

Un comentariu: