sâmbătă, 8 martie 2014

DE 8 MARTIE- SCRISOARE PENTRU MAMA

O nebunie...cu 8 Martie...Flori,urari,iubire...Dar in celelalte zile nu meritam? Un fir de floare...un "multumesc" sau "te iubesc"? Doar intr-o singura zi pe an? In celelalte zile oare nu suntem femei? Sau nu avem mame?

eu si mama

Acum vreau sa ma gandesc doar la mama...Oare doar azi o iubesc? Numai astazi merita un telefon si o floare? In restul timpului nu este mama mea?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

SCRISOARE PENTRU MAMA: Stau si ma gandesc cateodata  cat de greu e pentru o mama sa simta atat de multe lucruri de-odata. Trebuie sa fie ferma, dar intelegatoare, sa dea pedepse, dar sa fie drepte, sa isi lase copilul sa-si faca drumul lui, dar totusi sa incerce sa ii dea o directie buna.


Te admir , mama ,pentru ca le poti face pe toate si sa para ca de fapt nu a fost greu. Ai  crescut 3 copii… imi place ca mereu stii sa intorci orice problema pe o mie de fete si pana la urma sa gasesti solutia cea mai buna.


Te iubesc , mama, pentru ca imi esti o prietena buna, care ma asculta, care ma incurajeaza. Tu m-ai invatat ca in viata trebuie sa-mi gasesc singura limitele si ca trebuie sa imi fac propriile greseli...nu ai incercat sa itii traiesti viata prin copiii tai, ci alaturi de ei. Cand am fost la pamant m-ai ridicat prin umorul tau...cand mi-a fost bine, ai sarbatorit alaturi de mine. Orice mic succes l-ai amplificat la rang de realizare si orice problema majora ai redus-o. Si toate astea pentru ca esti o mama fenomenala, pentru ca esti o persoana buna, pentru ca esti MAMA MEA!


8martie

Un comentariu: