marți, 24 iulie 2018

13 GESTURI PENTRU UN SOMN LINIȘTIT




     " Un somn odihnitor inseamna mai mult timp pentru lucrurile importante din viata ta."A.


  Tot mai multi oameni se plâng de tulburări de somn, iar un procent semnificativ dintre acestia a recurs macar o data la somnifere. Ceea ce este cu adevărat îngrijorător îl reprezintă vârsta tot mai tanara la care aceste manifestări apar.

  Dincolo de cauzele obiective, de care ne lovim de-a lungul vieții ( boli acute , emotii cauzate de examene sau călătorii, apariția copiilor ) există multe altele pe care le putem evita cu puțină atenție.

  În cele ce urmează am sa va spun secretul meu pentru un somn liniștit , în 13 gesturi simple. Nu zic că funcționează intotdeauna , dar macar incerc ...

  1. merg la culcare in fiecare zi la aceeași oră ( da, chiar și în weekend! ) - în acest fel imi ajut organismul sa respecte ritmul circadian somn- veghe;
  2. aerisesc bine dormitorul înainte de culcare și trag jaluzelele;
  3. dormitorul este locul nostru pentru somn( și dragoste ...) - fara munca și televizor aici!;
  4.  nu beau  cafea in a doua jumătate a zilei ; eu va recomand să evitați chiar și tutunul si orice alte excitante ale sistemului nervos , gen alcool și cola;
  5. evit sa atipesc in timpul zilei ; dorm doar daca am avut o noapte alba ( micuța bolnăvioară , de exemplu);
  6. fac mișcare în fiecare zi ( mai țineți minte teoria celor 10.000 de pasi? ) , însă niciodată înainte de culcare;
  7. respect un mic ritual in fiecare seara: împreună cu fetița mea , citesc cca 15 minute, spunem " Ingerasul" , ne îmbrățișăm și dragalim , apoi merg in dormitor; aceste gesturi s-au transformat deja în automatism de-a lungul celor 12 ani...;
  8. am învățat sa nu mă mai zvârcolesc in pat! Oricum nu ajuta! Stau cuminte în pozitia preferata de somn și mă gândesc la un câmp cu flori prin care adie vântul...;
  9. mănânc cu cel puțin 2 ore înainte de culcare - în acest fel organismul meu nu va fi concentrat să digere , ci sa se odihnească;
  10. nu renunț la orele de somn pentru alte activități! Orice as avea de facut poate aștepta până a doua zi;
  11. dorm cel puțin 7 ore in fiecare zi;
  12. o partida de dragoste rezolva orice problema;
  13. am ales o saltea care sa imi ofere confortul dorit.

  Ei bine, la acest ultim punct se pare că este loc de mai bine. De ce spun asta? Cu trecerea anilor constat tot mai mult că am... coloană! Sunt tot mai dese diminețile in care îmi este greu sa ma ridic din pat. Sunt nevoita sa respect și aici niste pasi, fara de care nu mă pot mobiliza:mai întâi mă întind precum o 🐈, mă  întorc apoi pe o parte , mă ridic în șezând și stau așa preț de un minut; abia apoi pot sa merg.
  Salteaua pe care dormim acum am achizitionat- o după îndelungi căutări. Trebuia să îndeplinească anumite conditii obligatorii , pe care le cunoșteam atât din experienta profesionala , cât și din articolele dedicate citite pe internet, cu tot cu sfaturile specialiștilor.

  Doar că a se pare, a sosit momentul unei schimbări.   Schimbare al cărei nume este Amber Mattress.

 De ce ? Pentru ca niciodata nu am facut rabat de la calitate atunci cand a venit vorba despre confort si sanatate. Pentru ca de fapt la aceste doua aspecte se reduce ecuatia saltelei. Iar Amber еste o saltea cu două fețe realizată după o tehnologie hibridă, prima saltea din lume cu spumă din chihlimbar АmberFoam®, brevetată, cu efect de masaj, cu 7 zone de confort, spumă cu memorie de calitate avansată și sistem ortopedic Pocket spring. Sa detaliem putin.

                           

  •  tehnologia hibrida presupune utilizarea a doua tipuri de spuma, cu memorie ( 4) si HR ( 2), in combinatie cu sistemul de arcuri individuale tip "Pocket"( 3) si spuma cu chihlimbar ( 1);
  • partea cu spuma de memorie se adapteaza formei corpului si se adapteaza curburilor acestuia , iar cand nu este supusa presiunii isi reia forma;
  • spuma HR este foarte elastica , cu efect de masaj si 7 zone de confort si repartizarea greutatii;
  •  sistemul cu arcuri silențioase răcorește suprafața saltelei cu 40% mai mult decât saltelele obișnuite cu spumă , astfel ca somnul sa aiba loc intr-un loc mai racoros;
  • materialele din care este realizata asigura protectia antibacteriana in eea ce priveste acarienii ( aspect imprtant datorita alergiilor pe care le determina) si alte microorganisme;
  • una din tainele Amber este substanța prețioasă pe care o conține - chihlimbarul este o piatră semiprețioasă organică, extrasă din lemnul coniferelor, supranumită și ”lacrima soarelui”; inca din antichitate s-a considerat ca detine energii mistice si puteri terapeutice , fiind componenta de baza a numeroase elixiruri; in medicina modernă, chihlimbarul este utilizat ca materie primă în producția de acid succinic, un eficient biostimulator, antioxidant, antiinflamator și efect antistres.
   Spuma Amberfoam®  îmbogățită cu chihlimbar, acoperă întreaga saltea și preia tensiunea din corp, are efect calmant și elimină durerile din ceafă, articulații și mușchi. Atingerea directă a chihlimbarului de corp asigură un somn mai liniștit, mai profund și odihnitor.

   Cele doua fete iti permit sa alegi daca vrei sa te lasi invaluit de moliciunea saltelei, ca intr-o imbratisare, sau preferi suprafata mai dura pentru un somn odihnitor si reconfortant.

  Fiind un concept nou pe piata , consilierii Amber te vor ajuta sa alegi salteaua potrivita , dar iti ofera si posibilitatea de a o testa la tine acasa . Si nu pentru o saptamana , ci pentru 100 de zile! Viata este prea scurta ca sa o irosim dormind in conditii improprii care, pana la urma, vor afecta calitatea acesteia pe termen lung. Daca nu esti multumit o poti returna fara probleme, iar contravaloarea ei iti va fi restituita integral.

  In ceea ce priveste garantia oferita aceasta este "pe viata". Un alt reper despre ceea ce inseamna calitatea si lipsa de compromisuri in realizarea saltelelor.

  Cam asa arata pentru mine un somn odihnitor: persoana draga alaturi si o saltea Amber!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu