miercuri, 22 aprilie 2015

QUICKMOBILE SAU "GAINA CU OUA DE AUR"


Povestea "Gaina cu oua de aur" reinventata...ca doar vorbim despre IT!


 Stau si eu si ma gandesc:
"Cum sa ma imbogatesc?"
Am servici full-time -  cum altfel?,
dar eu nu m-ajung defel...

Si-uite-asa, din una-n-alta,
mi-am facut si blog! La naiba,
nu-s in stare eu sa scriu?
Poate pic'-un chilipir...
Mai postez o poza-doua-
si "gaina" face oua.
Nu de aur, de-o "galusca"...
Subsemnata se descurca...

Dar...ca este-un DAR intr-una,
am gasit descurcatura:
auzit-ati voi de SHARNIG,
PROFITSHARE? Nu, nu-i un hering!
E-o platforma- nu pe mare!,
ci de marketing-valoare:
promovezi pe site sau blog
doar produsele de top;
si daca vre-un cumparator
este de-al tau cititor,
o parte din ce plateste
tie iti revine. Merge?
Eu zic ca-i avantajos:
pui un link, un banner jos,
el de click si cumpara,
iar tu incasezi...Nu-i gluma!
Uite, ca sa te convingi,
ti-am facut o poza ici:



Firmele sunt multe-i drept,
dar tu de-aia esti destept:
sa citesti si sa compari,
sa-i alegi pe QuickMobile.

Ce au ei si nu au altii?
Branduri, comisioane, fractii .


Sincer? Poti s-alegi ca ai de unde:
Gama QuickMobile include
vre-o 6000 de produse,
branduri "doar" vre-o 200...

Click...aplica si castiga!

Ce ziceti de-asa "gaina"?



Gama QuickMobile include peste 6000 de produse disponibile online de la circa 200 de branduri internaționale premium. Mai mult, QuickMobile oferă comisioane ce depășesc media oferită de advertiserii IT&C din rețelele de marketing afiliat, respectiv 3% pentru Telefoane și Tablete, 10% pentru produsele din categoria Gadgets, 20% pentru articolele din categoria Accesorii, 20% pentru produsele din categoria Branduri de lux.


10 comentarii:

  1. Multumesc de informații...nu strica nimănui un banut in plus 😊

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ti-a revenit bucuria de a scrie. Mi-a placut mult abordarea ta- un lucru serios pus in rime.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am prea priceput cum vine,dar mi-a placut poezia.

    RăspundețiȘtergere
  4. O GAINA LE STIE PE TOATE / CAND FACE RECLAMA DE CALITATE!

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar este interesanta aceasta idee de marketing!Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  6. Diana Sasarman3 mai 2015 la 04:27

    Deci-am ras cu lacrimi,dar m-ai facut si curioasa. Am intrat si m-am informat. Cred ca suna bine.

    RăspundețiȘtergere
  7. un articol frumos imi place foarte mult ca esti foarte informata

    RăspundețiȘtergere