duminică, 8 iunie 2014

REVIEW "LIV 52" HIMALAYA HERBALS

De curand am castigat un premiu pe  http://blogalinitiative.ro/ , un set de produse naturale, oferit de HIMALYA HERBALS .

 

Printre ele se numara si o cutie de LIV 52 , un supliment alimentar indicat in :

• Hepatita
• Ciroza
• Ficat gras
• Toxicitate indusa de medicamente sau alcool
• Lipsa poftei de mancare;
• Vezica biliara lenesa


 

liv_DS-340x340

 

Am citit prospectul si mi-am dat seama ca ar fi numai bun pentru a-mi pune la treaba vezica biliara, cam lenesa de la o vreme. Nu mai puteam manca ciuperci, ceapa,usturoi, ba chiar nici pizza! Simteam ca cineva imi da niste pumni in ficat si alta nu!

 

Prin urmare, hai sa vedem ce face acest LIV 52

- are rol hepatoprotector

faciliteaza regenerarea celulei hepatice

- stimuleaza secretiile digestive, inclusiv cele biliare

- are efect antioxidant si hepatoprotector

                                                                                        - reduce nivelul colesterolului si are rol cardio-tonic

- are efect colagog antioxidant si antiinflamator.

 

Este un produs natural pe baza de:

Capparis spinosa (Caparisul) - actiune antihepatotoxica, antiinflamatoare, mentine arhitectura normala a ficatului

Cichorium intybus (Cicoare) - actiune hepatoprotectoare fata de substante toxice, antioxidanta, stimuleaza secretiile digestive, inclusiv cele biliare, efect colagog

Terminalia arjuna
- efect antioxidant si hepatoprotector, reduce nivelul colesterolului si are rol cardio-tonic

Achillea millefolium (Coada soricelului) - efect colagog antioxidant si antiinflamator,

plante pe care si bunicii nostri le foloseau pentru a prepara ceaiuri numai bune pentru problemele de ficat.

 

 

Cum ma simt eu, acum dupa 2 saptamani de cand folosessc produsul? Sa recapitulam:

1. nu mai sunt balonata;

2. nu mai primesc pumni in ficat;

3. tranzitul intestinal s-a reglementat;

4. am slabit 1 kg;

5. ieri am pregatit o salata de ciuperci cu piept de pui , maioneza si usturoi si...am mancat fara probleme!

 

In concluzie, efectul a aparut repede ,iar starea mea de bine este...de invidiat!

 

 

2 comentarii:

  1. Uite un articol care chiar mi-a placut;este la obiect si atinge un subiect sensibil pentru multi oameni.

    RăspundețiȘtergere
  2. informatii cu adevarat utile.

    RăspundețiȘtergere