luni, 1 decembrie 2014

TORT ANIVERSAR



 Micuta mea are un tort preferat: Tort la ghiveci!
  De data aceasta, nu am mai cumparat o jardiniera, ci am creat noi una din frisca! De ce am facut tort? Cum, nu stiti? Pe 1 Decembrie este ziua Romaniei...si noi facem intotdeauna tort cand este ziua cuiva!

Asadar... La multi ani, Romania!

Ingrediente: 

       A. Blat:
  • 200 g piscoturi
  • 1 pachet biscuiti oreo 

      B. Crema:



  •   1 cutie crema de branza
  • 1 plic crema de ciocolata la rece 
  • 300 ml lapte rece 
  • 500 ml frisca lichida
  •  1 conserva ananas bucati Sun Food
  • 50 ml sirop de capsuni


   Mod de preparare:

A. Blat:
-  inmoi piscoturile in siropul conservei de ananas
- sfarami biscuitii oreo

B. Crema:
- bati 200 ml de frisca si o amesteci cu branza.
- prepari crema la rece cu laptele.
- omogenizezi cele 2 crème, cu mixerul.




C. Montare:
 - iei forma pentru chec si o tapetezi cu folie de aluminiu;
- asezi biscuitii sfaramati;
- torni jumatate din crema si asezi bucatile de ananas;



 - torni restul de crema;
- asezi piscoturile insiropate cu sucul de ananas;


- dai la rece 3 ore;
- intre timp bati  restul de frisca si adaugi siropul de capsuni;astfel frisca va avea culoarea roz;
- rastorni tortul pe platou;
- creezi "jardiniera" de frisca si decorezi cu flori naturale.






...Si micul meu ajutor:





Pofta buna !


Un comentariu: