luni, 15 decembrie 2014

AMINTIRI DESPRE CRACIUN



    Cu siguranta, fiecare Craciun are ceva magic.
    Mie imi vine acum in minte o seara de ajun din copilarie: aveam 5 ani cred si unchiul meu a venit tocmai de la Strehaia cu un bradut ascuns in geamantan( pe vremea aceea nu exista Mos Craciun si nu era voie sa impodobesti bradul!) pana in satul Goicea Mica, undeva la 10 km de Dunare, unde eram eu, la bunici. L-am impodobit cu nuci poleite , bomboane invelite in hartie si cu mere . Iar Mosul cel darnic si bun mi-a asezat sub el o...masinuta! Da, era ceea ce imi doream eu, fiindca vroiam sa ma joc cu fratiorul meu mai mic, caruia nu ii placea sa se joace cu papusile mele...


   Apoi, trecand la o alte etapa, imi amintesc Craciunul din 1989...Nici nu stiam ce se intampla...Brad nu aveam, asa ca am impodobit un ficus. Dar am cantat colinde din tot sufletul.

    Urmeaza primul Craciun in 2...apoi in 3...Si tot asa, in fiecare an ...
    Pentru mine Craciunul este magic de fiecare data!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu