sâmbătă, 20 decembrie 2014

" ITOOL"- " MESTERUL" TAU COOL



    Am primit si eu ipad. Toate bune si frumoase...pana la un moment dat cand a inceput distractia: se inchidea cand imi era lumea mai draga ! Il puneam la incarcat si in 2 minute bateria era full...Va dati seama ce viteza? Deschideam din nou bijuteria si "tic!" se inchidea! Hopa! Ceva nu-i in regula! Mi-am spus eu. Are nevoie de asistenta de specialitate.

  Zis si facut: luat iPad-ul...in garantie...si dus la service. I-am explicat domnisoarei de acolo ce si cum...ea si-a notat constiincioasa tot ...si am asteptat sa ma sune. Evident ca a durat fix 15 zile lucratoare, cat scria in contract ca este durata maxima de rezolvare a defectiunilor. Ca sa nu mai lungesc vorba, minunea mea si-a reluat prostul obicei imediat ce am ajuns acasa...Ei ii reinstalasera soft-ul!

    Pai normal ca nu soft-ul era! Ca el nu face "tic" cand are probleme!

   Asa ca a doua zi am cautat alti "meseriasi". Unii care sa stie ce fac si sa si asculte ce li se spune. Pentru mine sunetul acela pe care il auzeam la inchiderea brusca a dispozitivului era cheia. Si am avut dreptate!

   Cei de la service-ul apple au fost impresionati de spiritul meu de observatie . Bine-inteles ca mi-au atras atentia asupra garantiei, dar eu stiam ca vor face treaba buna. De unde? Pentru simplul fapt ca atunci cand le-am povestit despre "tic"-ul auzit replica lor a venit prompt: "e un scurt pe undeva"! Pai, nu-i asa? Sursa era de vina, bat-o saracia! Rar se intampla asa ceva, dar o patesti cand lucrezi cu dispozitivul in priza. Asa mi-au explicat ei. Reteaua de electricitate are fluctuatii mari uneori si daca iPad-ul este in lucru sursa se poate distruge. Stiti voi, asa cum unii o patesc cu frigiderele ori televizoarele. Am retinut si de atunci nu mai fac asa. Ba, mi-au mai dat un sfat: sa las bateria sa se descarce complet din cand in cand , fiindca ii face bine. Am retinut si acest aspect si il pun in practica cu constiinciozitate si iata, au trecut aproape 2 ani si totul merge struna.

   Acum , ca am descoperit cei mai cool "mesteri" de pe piata m-am gandit sa le trimit si GPS-ul sotului meu , nu de alta dar ar avea nevoie urganta de o actualizare a hartilor gps . Nu vream sa ne trezim in Austria , cand noi vrem sa ajungem la Bucuresti...Acum, nu ca m-as supara ,dar ce ma fac fara EURO la mine? E sezonul reducerilor si n-as vrea sa ma intorc cu mana goala...

   Lasand gluma la o parte , e bine sa stii ca ai pe cine sa te bazezi la nevoie. Poate o conving pe mama-soacra sa se desparta de vechiul ei telefon, fiindca de cand i-a varsat micuta mea cafeaua pe el merge cam alene...L-am desfacut eu si l-am curatat...si nici nu mi-au ramas piese!...dar tot are nevoie de un service nokia autorizat si serios pentru un update. Am rugat-o sa ii cumpar altul, dar ea nu si nu: cu el s-a obisnuit, vede bine ecranul , stie cum suna...Ce mai: e conservatoare si gata! Dar tot i-l trimit la reparat, fiindca au niste atuuri de care merita sa tin cont:
• ofera servicii de calitate in cel mai scurt timp posibil
• raportul calitate/pret este excelent
• ofera garantie pentru orice reparatie executata (reparatii, resoftare, decodare telefoane).
• ofera consultanta calificata gratuita
• folosesc doar piese originale OEM sau de cea mai buna calitate
• toate reparatiile sunt facute dupa standardele producatorului
• primesti informatii complete despre problemele si variantele de reparatii
 • solutii complete, consultanta, service gsm online, evaluari, contracte de service, contracte de garantie si post-garantie.




Nu-i asa ca am descoperit cei mai cool "mesteri" iTool?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu