miercuri, 31 decembrie 2014

BUN VENIT 2015!




 Si a trecut si 2014...a zburat parca, precum un fluture, ca o bataie a inimii, ca o respiratie...

    Oare as fi vrut sa ramana mai mult?


     Cand eram  copil ori adolescenta vroiam sa par mai matura si ma bucuram cu fiecare an care trecea...Acum, cand am ajuns la maturitatea pe care mi-o doream , parca timpul trece mai repede...prea repede! Ma uit la fetita mea si nu imi vine sa cred cat a crescut: acum, ea isi doreste sa creasca...sa fie matura!...

     Dar a fost un an bun, chiar foarte bun;  un an linistit si vesel... am avut inceputuri si sfarsituri ,reusite si esecuri, am pierdut prieteni si dusmani , dar ... mi-am facut altii noi... Si reali,  si virtuali.      Am invatat lucruri noi despre mine, mi-am amintit lucruri pe care le uitasem, am revazut locuri dragi, am vazut si locuri noi ... 2014 a fost un amalgam ciudat de nou si vechi, de melancolie si bucurie .
     Ma bucur ca am reusit sa-mi fac blogul ...ma bucur ca mi-am amintit sa "scriu" acele cuvinte incalcite care mi-au marcat adolescenta... 

    Sincer , am facut lucruri bune , dar si greseli...am fost apreciata si respectata ...dar si insultata uneori...
   Daca l-as fi vrut altfel? Cred ca nu...am facut tot ce mi-a stat in putinta sa fie mai bun decat anul trecut...Dar, cu siguranta, nu va fi la fal de bun ca anul care vine:

2015 va fi ACEL AN! 


  Va doresc tuturor liniste, iubire impartasita, armonie, realizari pe masura viselor si sa va dea Dumnezeu exact ce va trebuie , ce va doriti si inca un strop in plus !

LA MULTI ANI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu