duminică, 12 februarie 2017

DE DRAGOSTE



      Noi nu sarbatorim o zi a indragostitilor... Noi ne iubim in fiecare zi...


S-a asezat la masa mea tacuta.
Nimic n-a zis. Doar m-a privit zambind;
Am inteles ca n-avea chef de duca
Si i-am zambit si eu cu sufletu-amutit.

Stia ca o astept de vreme multa.
Stia ca imi e teama...doar putin,
Si totusi, nu putea sa inteleaga
De ce eu tremur cand sufletul mi-e plin...

M-a prins atunci usor-usor de mana
Si m-a privit in ochi de tot adanc,
In gene lacrima statea pe-obraz sa curga
In loc de orisice mestesugit cuvant...

Simteam cum parul bland ea mi-l dezmiarda
Si-obrazul plans il sterge c-un suras;
Loc de-adastat isi face-n a mea casa
Ea, dragostea, zamasluita dintr-un vis.

Sta si acum la masa mea tacuta
Si-si soarbe ceaiul aromat zambind,
De rasete rasuna casa toata...
In gene-o lacrima-i straluce frematand.

4 comentarii: