duminică, 12 iunie 2016

VOI FI MEREU "12" !



   Este ora 21.30, ziua de gratie 10 iunie 2016.

 DA! IMI PLACE FOBALUL! Cred ca daca m-as fi nascut cu 20 de ani mai tarziu, fotbalista m-as fi facut! Sau poate ca nu...Doar crainic sportiv...Oricum, cert este ca televizorul e fixat pe ceremonia de deschidere a EURO 2016. 


 


   Canta David Guetta. O nebunie de culoare , muzica si emotie.





    S-au intonat imnurile nationale. Cantam si noi alaturi de ei. Eu incep sa tremur- am emotii.




     Stam aliniati pe canapea. Sotul rontaie seminte si are o bere pregatita. Eu scriu, dar am sa ma opresc la primul fluier. Micuta noastra si-a pregatit steagul si s-a imbracat cu tricoul special cumparat.




    Facem pronosticurile :am mizat ca vom castiga; sotul meu este mai pragmatic- s-ar multumi si cu un 0-0;micuta zice ca tine cu Romania. Cine pierde face pregatirile pentru meciul urmator: berea la rece, inghetata la congelator, fructele in bol si seminte la discretie.

    Ora 21.00. Revin peste 90 de minute...

...Sau nu...Prima ratare a lui Stancu...minutul 5.00...Offfffffff!

 .................................................................................................................................................
   
     N-a fost sa fie! Dar am jucat bine. Spun "am" pentru ca si eu am fost acolo, pe teren , cu sufletul. As fi tras de bara ca sa intre mingea in poarta...as fi cazut in locul lui Tatarusanu la golul lui Giroud, sa vada arbitrul ca este fault... as fi lungit un pic piciorul lui Stancu pentru ca sutul lui Payet sa nu nimeresca poarta...as fi intrat in mintea brigazii de arbitri...As fi facut eu multe, dar nu am putut. Doar sa stau pe canapea cu pumnii stransi si sa tremur. Ce articol? Am timp sa il scriu "dupa". Ma mai trezea din transa micuta mea care il intreba pe tati ce e acela "offside" si de ce nenea francez l-a lovit atat de rau pe Stanciu. Arbitrul n-a vazut? Draga de ea! Imi aminteste de mine cand ma uitam cu tata la meciurile Universitatii Craiova...

   Stiti de ce si-a pregatit steguletul? Pentru ca i-am promis ca daca ne calificam in optimi iesim in strada. Si acum intreaba cand mai joaca Romania. Si-a notat in calendar ca sa nu uite. Sunt marcate cu rosu, alaturi de ziua in care va lua vacanta. 

   Sunt "12" ! Si sotul meu este "12"! La fel si micuta noastra! 
Haideti sa fim cu totii "12" si sa ii incurajam! Atatea ganduri pozitive trebuie sa aiba efect !

   Ne auzim in "optimi"!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu