luni, 13 iunie 2016

FLANCO ARE GRIJA DE TINERII BLOGGERI



      Motto-ul meu de-a lungul anilor a fost si , cu siguranta va ramane: " In viata sunt lucruri despre care este mai bine sa taci; unii - vorbesc, altii - fac." Este un adevar pe care l-am descoperit singura intr-unul din momentele de cumpana din viata mea. S-a intamplat sa fie la granita dintre ani, secole sau milenii , 1999- 2000. Mi-am promis atunci ca intotdeauna ma voi aseza pe MINE pe primul plan. Ca voi face tot ceea ce imi pofteste inima ( in limita decentei si a bunului simt, evident; exista , totusi, granite pe care este bine sa le respecti!) .

    Au trecut ceva ani de atunci, nu mai sunt atat de tanara ( daca tii cont de CNP...) , m-am maturizat din multe puncte de vedere, insa am continuat sa visez. 

     Acum cativa ani, unul dintre visele mele a devenit realitate: mi-am creat primul meu blog. Stangaci , cu multe greseli , pe o platforma gratuita , care mi l-a si inchis dupa 1 an din cauza unor greseli facute mai mult din nestiinta, decat intentionat, dar nu am avut parte de clementa in ciuda dovezilor aduse. Am avut noroc cu o prietena din mediul on-line , pe care mai apoi am avut sansa de a o cunoaste si in realitate. Ea m-a ajutat sa imi salvez continutul blogului si sa il transfer pe o alta platforma, tot gratuita. Am invatat sa citesc de 10 ori un lucru inainte de a merge mai departe, am invatat sa imi fac back-up pentru postari, am invatat sa "ma joc" putin, dar inca nu stiu decat 1% din ceea ce as putea avea. Poate pentru ca sunt prea precauta si mi-e teama sa nu stric ceva care functioneaza relativ bine ,in incercarea de a-l transforma in ceva mai bun , care sa nu mearga deloc!

    De ce va spun toate astea? Pentru ca tare bine mi-ar fi prins , si mi-ar prinde! , ca cineva sa ma invete mici secrete ale blogging-ului. Nu am pretentia ca sunt ceea ce se numeste "blogger" , pentru ca nu sunt altceva decat o fiziokinetoterapeuta careia ii place sa incalceasca cuvinte, sa faca fotografii si sa gatesca ...asa, in putinul timp liber care ii mai ramane dupa ce isi termina norma zilnica de femeie-mama-sotie- angajata-fiica-sora-...

   Insa timpul nu este pierdut nici pentru mine, nici pentru cei mai tineri care vor sa faca din blogging o meserie. De ce spun asta? Fiindca Flanco organizeaza Turneul Scoala Flanco



Turneul Scoala Flanco



care inseamna cursuri gratuite pentru tinerii pasionati de branding personal, storytelling, blogging si social media în general si de, vorba Chinezului, „o lecuță de antreprenoriat” in particular. Cristina Bazavan, Sorana Savu si Cristian China Birta iti vor sharui din experienta lor in Content Creation si Storytelling, The Business of Blogging si Personal Branding. 

    Aceste cursuri se vor tine in cele mai tehnologizate "sali de curs" special amenajate in magazinele Flanco din Craiova - Auchan ( 21 iunie), Timisoara -Iulius Mall( 22 iunie), Cluj-Napoca -Iulius Mall ( 23 iunie) si Iasi -Pallas ( 24 iunie ), intre orele 10.00-16.00. Asa ca sunteti asteptati la inscrierea online  pana pe 14 iunie. Sunt disponibile 25 de locuri in fiecare oras, nu e cazul sa va ganditi prea mult si sa pierdeti timpul/locul. In plus, cursantii vor fi premiati si intampinati cu multe surprize , drept bonus. Eu m-am inscris, dar ma tem ca nu corespund publicului-tinta ...

  Va fi un curs interactiv, deci as avea multe de invatat si de intrebat, cu riscul de a isca zambete mai mult sau mai putin binevoitoare. Ma voi baza pe principiul ca niciodata nu este prea tarziu sa inveti!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu