joi, 9 iunie 2016

DIN CANADA LA UNTOLD, VIA "ACTIVIA"



     - Hello, beauty!

    -Hello! Ce surpriza!...

    - Nu te asteptai sa sun, nu-i asa?

    -Sincer, avand in vedere ca n-am vorbit de aseara...

   - Uite, vezi? De-aia imi place mie de tine! Ghici de ce te-am sunat?

    - Dintr-o mie de motive...Ti s-a facut dor de mine...

   - Daca nu te-as cunoaste...Chiar- de cand ne stim noi?...35 de ani?!! Doamne, ce batrane suntem!...

    - Poate TU! Eu sunt mai tanara cu doua luni...Hi-hi!

    - Ok...Ok...Te-am sunat sa te intreb ce faci vara asta.

    - Glumesti? Cu intalnirea asta de 30 de ani nu am timp nici sa respir. Dar, tu...nuuuu, nu poti sa vii...

   - Stai, opreste-te! VIN! Dar stam la tine sa stii...

   - Pe bune? Ma ameninti? Ti s-a urcat Canada la cap...Aseara te smiorcaiai ca nu poti sa iti iei concediu, ca sa reprogramam si acum...

    - Il stii pe Vlad al meu...

   - Din poze, ca nu l-am mai vazut de cand era o mogaldeata.

   - Mi-am insusit critica, "mama"... Deci, vine aseara Vlad si zice ca s-a inteles cu taica-su sa vina in tara. Treaba mea ce fac, dar ei nu vor sa rateze "Untold"-ul.

    - Asta-i buna! Vorbesti serios?

   - Serios. Sunt innebuniti dupa AFROJACK si ARMIN VAN BUUREN. Intre noi fie vorba, eu habar n-am cine sunt, dar Vlad ma innebuneste. A citit totul despre festival, a urmarit toate postarile de pe youtube , a devorat toate informatiile si l-a zapacit si pe taica-su. Asa ca am aplicat si ne-am cumparat abonamente la "UNTOLD". Pe 3 august aterizam la Cluj! Stii, adevarul este ca pustiul are dreptate. Mai tii minte cum ne-am dus noi, cu tatal tau, la "Cenaclul Flacara"? Tremuram de emotie ca o sa-i vedem in carne si oase pe Adrian Paunescu, pe Florian Pittis, pe Anda Calugareanu si Zoia Alecu. Parca se uitau in ochii nostri si cantau doar pentru noi...Este un sentiment pe care nu il voi uita niciodata . Energia aceea care ne patrundea in suflet si ne inmuia ganunchi, dar totodata ne incarca de adrenalina...

    -... Se vede ca imbatranesti- devii nostalgica...

    - Tie nu ti-e dor de acele vremuri? Nu le putem intoarce inapoi, dar le putem retrai prin copiii nostri. Asa ca, draga mea, intre 4 si 7 august ai program: mergem la "UNTOLD"! Fa bine si ia abonamentele fiindca nu vreau sa ratam nici-o seara !

    - Esti nebuna de legat!

    - Dar ma iubesti...

   - Nu intinde coarda...Insa ai dreptate. Si eu vroiam sa merg cu fetele la Untold. Noi suntem mari amatoare de muzica buna si iaurt de baut...

    - Si ce au de-a face una cu cealalta?

    - ...Stii ca am un blog si ca imi plac provocarile...

   - ... Pai de unde crezi ca iti apar cititorii din Canada?

   - ...Ma lasi si pe mine sa vorbesc? Uite:


poster-ActiviaSummerDrinks-


 Cumperi Activia , iaurt de baut , intri pe activia.ro (sau trimiți SMS la 1772), îți lași datele și numarul de bon și asa te-ai înscris în competiție. Poti sa castigi astfel, bilete la concertele anului 2016:
  •  Gărâna Jazz Festival,
  •  Electric Castle, 
  • Muse,
  •  Untold,
  •  Spellground, 
  • Summer Well,
  •  Sia, 
  • George Enescu ,
  •  Cat Empire.
Am inscris deja cateva bonuri si continuam. In plus, fetele isi creeaza propriile melodii si le sharuiesc pe Facebook ca sa ne dubleze sansele. 

   - Si daca nu castigati?

    - O sa "castigam", deoarece oricum voi cumpara abonamente atunci, mai aproape de concert, ca sa nu fie dezamagite. Intre timp, bem Activia, fiindca ne place si ne ofera sanatate si stare de bine . Indiferent cum privesti lucrurile, noi tot castigam!

   - Inventiva si optimista ca de obicei!

   - De aceea ma iubesti...

    - Hei-hei...OK! Ramane stabilit. Ne vedem pe 3 august si apoi sa vina distractia! A' propos: nu poti organiza intalnirea la UNTOLD?











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu