sâmbătă, 4 iunie 2016

JURNAL DE SUPORTER



   Asa cum stiti, imi place fotbalul. Cam de pe vremea cand Universitatea Craiova juca semifinala Cupei UEFA in compania Benficai Lisabona. De pe vremea lui Balaci, Cartu, Camataru si Stafanescu, Lung, Donose, Crisan , Geolgau si Irimescu...Recitam echipa la orice ora din zi si din noapte. Am plans si nu intelegeam de ce nu s-a calificat in finala. Nu am vorbit cu tata o saptamana fiindca s-a dus la meci- TREBUIA sa stea acasa ca sa castige Craiova!

 Am crescut si alti jucatori au preluat stafeta, ajungand la Mondialele din 1990- Sandoi, Badea, Gica Popescu, alaturi de Hagi si Piturca, Raducioiu , Balint si Lacatus, Petrescu si Dumitrescu. Vedeti? Si pe acestia ii stiu!

  A sosit momentul sa fiu alaturi si de noua generatie: Tatarusanu, Chipciu,  Chiriches, Torje, Sanmartean , Stancu sau Andone. I-am vazut la "treaba" in partida cu Georgia si le-am oferit increderea mea. Datorita biletelor castigate la campania BlogalInitiative am facut fericiti doi suporteri.

Astept urmatoarele meciuri.

HAI ROMANIA!

 image mail


 P.S. Chiar imi place fotbalul...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu