marți, 8 martie 2016

LIVINGUL MEU- DE LA VIS LA...DIEGO


      
   
   Vine un moment cand vrei sa faci o schimbare  in viata ta. Si atunci... fie te hotarasti sa iti schimbi locul de munca, pentru ca nu iti mai ofera nici o provocare...fie iti schimbi look-ul, deoarece te-ai plictisit de aceeasi coafura ...fie iti revizuiesti , mai mult sau mai putin drastic, garderoba, fiindca vrei sa te simti "altfel"...fie iti renovezi casa ...

   Prin urmare incepi sa cauti oferte de job-uri tentante...sau iti faci programare la salon...sau iti iei cea mai buna prietena si pleci la cumparaturi...sau ...suni un prieten care sa te ajute si sa te sfatuiasca ...

  Dar cine este acel prieten dispus sa iti asculte toate ideile, diametral opuse cu ceea ce reprezinta acum casa ta? Cine sa fie deschis la amalgamul de stiluri pe care vrei sa le impui pentru ca asa iti place acum? Si, mai ales, cine sa te sfatuiasca si sa se faca ascultat astfel incat totul sa iasa perfect? Adica exact asa cum iti imaginezi tu, dar nu reusesti sa exprimi in cuvinte?

  Am o propunere:  ce ziceti de Diego? Acel prieten influent ce distribuie parchet laminat, covoare şi mochetă, covoare PVC, perdele şi draperii, împreună cu toate accesoriile aferente decorării uşoare şi practice a căminului ideal in Romania, Ungaria si Slovacia? Ofera consiliere profesionala oferindu-ti toate sfaturile de care ai nevoie pentru a gasi cele mai bune solutii pentru caminul tau. In plus, in cazul achiziţionării de PVC, mochete şi traverse, produsele se taie gratuit la dimensiunile solicitate, iar perdelele si draperiile alese vor fi taiate si tivite gratuit in termen de 10 zile. Cine nu ar avea nevoie de un astfel de prieten? 

  Eu una, cu siguranta DA! 

  Si stiti de ce? Pentru ca vreau sa reamenajez livingul. Si nu pentru ca nu am ce face, ci pentru ca pustoaica noastra a crescut si este nevoie de un aer nou in casa . 

  Am dat o raita prin magazinul virtual si mi-am format o idee despre cum as vrea sa arate.






   Am ales un parchet laminat Woodstep de 8 mm grosime, cu gravură "Rustic" pe canturi, deoarece intentionez sa reconditionez o parte din mobilierul bunicii sau, mai bine zis, "credentul" , iar restul sa il comand pe aceeasi linie.






   Este un parchet destinat planurilor pe termen lung, facand fata chiar si unui trafic mai intens...se prevad petreceri de adolescenti si este bine sa fiu pregatita...

  Tot rasfoind eu catalogul de produse am gasit un covor modern ce se asorteaza perfect cu starea mea de spirit.





   
   Un covor Tulipo cu modele "Retro" , confecţionat din polipropilenă, cu suprafaţă moale şi modele tunse manual.
Datorită cromaticii deosebite în nuanţe de lila-argintiu şi modelelor trendy, este un accesoriu perfect pentru un living modern. Si pentru ca finisajele se realizează manual la toate covoarele , carvingul (conturul tuns manual al modelelor) poate să difere de la covor la covor. Prin urmare , voi fi sigura ca sunt  fericita posesoare a unui unicat, care va trona la picioarele "credentului" bunicii.

  Mai ramane sa ma hotarasc asupra perdelelor si draperiilor si ma mai gandesc daca voi folosi si tapet pentru unul dintre pereti. As vrea sa fac o simulare si sa ma sfatuiesc cu expertii de la Diego la o cafea, la fata locului. Cine stie? Poate vin cu alta idee care imi va placea mai mult! Eu sunt deschisa la pareri bine argumentate . 

  Si parca ma atrage mai mult ideea de a simti textura materialelor si a vedea "pe viu" culorile inainte de a lua hotararea definitiva. Sa pot sa asez totul cap la cap si sa imi fac o parere de ansamblu asupra elementelor alese.

  Asa incat de-abia astept sa vina vara ca sa ma pot apuca de lucru!


Articol scris pentru Spring SuperBlog 2016.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu