joi, 3 martie 2016

PRIMAVARA INCEPE CU MARKETONLINE



  - Ce e, iubito?! Ce-ai patit?

 - Ei...Ce sa fie?...N-am nimic...

 - Cum, n-ai nimc? Stranuti...Tusesti...

 Sa nu-mi spui, iarasi, ca racesti!...

 -Ei , nah! Si tu...Nu vezi? Aspir!

- Pai, si ce daca? Hai, sictir!

Ce treaba are aspiratul 

Cu guturaiul, stranutatatul?

Nu vezi? De-abia stai in picioare,

Si-obrazul tau...Vai, ce paloare!

La doctor, hai ! Sa n-aud nu!...

- Dar poti sa taci un pic si tu?

Stii bine ca am alergie

La praf, polen...Ce nebunie!

Auzi la el: cic'am racit

Si eu de-abia ochii deschid...

La doctor zici? Ar fi ceva,

Dar nu cu mine, ci cu ..."ea"!

- "Cu ea", adicalea cu cine?

Eu nu mai ma-nteleg cu tine!

Vorbesti in dodii...Zau asa...

- Asculta-ma si vei vedea!

Cand zisei "ea" e-aspiratorul,

Ca prafuieste, amatorul,

Mai abitir ca o "matusa"

Ce sta ascunsa dupa usa...

- Vai, draga mea, m-ai speriat...

- Ei bine-atunci, ca te-ai calmat,

Sa cautam, cu mic cu mare

Oferte la aspiratoare.

 Dar stii, as vrea, daca se poate,

Sa aiba filtru HEPA , frate,

Pentru ca praful, murdaria,

Sa-mi lase-n pace alergia,

Sa nu tusesc - motor gripat-

Si sa am spor la curatat ,

Sa treaca praful drept prin apa,

Sa nu se-mprastie prin casa,

Iar cand golesc aspiratorul

Sa cred ca vine uraganul...

- Am inteles, iubita mea,

Ca asta e dorinta ta ,

Dar unde oare, sa gasesc

Aspiratorul cel vrajesc?

- Ia uita-te ce scrie-aici,

Sub sigla asta !... Ei? Ce zici? 


logo_marketonline_mic
- "Magazin online aspiratoare"...

 Eu zic ca-i plina de culoare,

Si daca are sapte stele

Imi da chiar si incredere!

Hai sa vedem ce au in stoc

Cu filtru HEPA, fara sac... 

"Aspirator Rohnson" AquaTech...

- Imi suna bina...Hai sa vad!

- Retine praful chiar in apa

Si nu-l imprastie prin casa,

In plus, nici nu consuma mult,

Extrage bine , e robust,

Are cinci perii, poti sa speli...

- Acesta este! Hai, mi-l iei?

E visul unei gospodine

Ce casa luna vrea a-si tine...

- ...Un click si gata...E in cos...

-... Iti multumesc de martisor!


Articol scris pentru Spring SuperBlog 2016.


 











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu