sâmbătă, 11 octombrie 2014

SPRANCENE FRUMOASE, CINSTE CUI VA POARTA!





      Recunosc: pe la 25 de ani nici nu stiam ce este acela fond de ten; mama nu folosea si ma invatase ca produsele cosmetice degradeaza tenul. Dar anii au trecut si , incet-incet , mi-am dat seama ca, folosite cu inteligenta, produsele cosmetice nu numai ca NU STRICA tenul, ba- dimpotriva, IL AJUTA! Iar putin ruj si rimel fac minuni cu expresia chipului meu…

     Ce produse cosmetice folosesc eu acum?

     Sa incepem cu…inceputul: FONDUL DE TEN. De ce? Pentru ca de cand am o minune de fetita, tenul meu s-a umplut de pete…si asa,scap de grija lor. Ce imi doresc eu de la el? Sa se intinda fara efort, sa aiba putere mare de acoperire, sa arate natural( nu ca o “tencuiala”), sa nu luceasca in razele sorelui, sa…fie perfect! Iar dupa o noapte nedormita imi vine in ajutor…

   Si pentru ca ochii mei sa fie expresivi si frumosi, aplicam putin FARD-CREMA…Nu am prea mult timp la dispozitie dimineata, asa incat prefer aceasta varianta de fard: se aplica usor,uniform si nu se aduna cand clipesc. Si un RIMEL de calitate…care sa nu cada de pe gene,sa le definesca frumos,fara a le conferi aspectul de gene false,super-incarcate…

       Acum, ca am rezolvat expresivitatea,trecem la buze…Ei,aici am o mare problema! De ce? Fiindca nu am gasit inca rujul care sa nu “plece la plimbare” impreuna cu mancarea/cafeaua/apa sau cu ce o mai fi… 

      Dar, asa cum spunea profesorul meu de matematici, frumusetea unei femei se vede dupa sprancene. Asa incat intentionez sa imi achizitionez si un kit pentru sprancene .



Acesta contine: un set de farduri format din 3 culori ( maro deschis, maro inchis, negru) si un iluminator pentru sprancene, impreuna cu pensula speciala de aplicare, un creion cerat transparent pentru fixare si o pensula cu doua capete- unul pentru aplicat fardul, unul pentru aranjarea firelor. Astfel voi avea niste sprancene frumos conturate si nu voi mai fi nevoita sa dau fuga la salon in fiecare saptamana...Economie de timp si bani...Suna bine, nu-i asa?

     Si daca tot suntem la capitolul "investitii", ce ati zice daca mi-as achizitiona si alte cosmetice profesionale ? Cred ca  un primer ar fi bine venit in trusa mea.



De ce? Fiindca formula sa fina si usoara face ca tenul sa arate impecabil, matasos si uniform. Acopera petele si porii dilatati, echilibreaza textura tenului, ajuta machiajul sa adere perfect si sa-si mentina aspectul proaspat pentru foarte mult timp.

       Si pentru ca intotdeauna am visat sa am gene lungi si dese...macar asa, la cate o sindrofie, ma gandesc sa imi iau si eu niste gene false ,care cu siguranta ma vor scoate din anonimat!

      Ma intrebati unde am gasit toate aceste "accesorii de infrumusetare"? In magazinul on -line MyLash pe care vi-l recomand. De ce?

       Suntem, cu totii, zi de zi, martori la schimbari frecvente in ceea ce priveste lumea modei, educatia, cultura ,dar in special frumusetea. Suntem dornici de noutate, privim lucrurile diferit de la o zi la alta, iar frumusetea este un fel de “must have” al fiecarui sezon, unde tendintele se schimba ametitor de repede.

      Traim intr-o lume in care sa ramai constant poate insemna sa nu existi pentru ceilalti. Pe de alta parte, a fii constant si perseverent intr-un anumit domeniu, denota seriozitate si profesionalism.

       Este un magazin dedicat femeilor de orice varsta, cu personalitati si idei total diferite.

     Indiferent unde si cand alegi sa porti gene false, avandu-i alaturi de tine, vei straluci de fiecare data si iti vei da seama ca o privire spectaculoasa poate face mult mai mult decat o mie de cuvinte.




2 comentarii: