joi, 2 octombrie 2014

POVESTEA UNUI VANATOR CU FARMEC





       Barbatilor le place sa vaneze...Barbatul este vanator - asta a fost proiectat sa faca: sa vaneze. Ceea ce inseamna ca in lumea intalnirilor barbatul vrea sa te vaneze, chiar daca esti cea mai usoara prada de pe pamant!

      Chiar daca toti vor sa prinda femeia-leoaica , de cele mai multe ori se multumesc sa o priveasca de la distanta si sa viseze...ca vor fi regii junglei...ca daca vor cu adevarat, vor reusi...dar nu este obligatoriu...Asa ca vor cauta o prada mai usoara, chiar daca nu neaparat mai accesibila- caprioara: cu ochii mari si blanzi, cu mersul usor si elegant, cu corpul cambrat gata de fuga, cu capul usor aplecat intr-o parte...oare ma mai urmareste? Vanatorul trebuie lasat sa vaneze...chiar incurajat sa o faca...altfel se plictiseste si isi schimba directia...Pentru a-l avea , trebuie sa-l faci sa te vaneze si sa simta ca a realizat ceva cand ajunge in sfarsit sa te cuprinda de talie si sa-ti dea sarutul perfect...Nici nu isi va da seama cand s-a transformat din vanator in vanat...



.............................................................................................................................................................................................

           Imi facea curte de...3 saptamani...

          Prima data si-a cerut permisiunea sa se aseze pe scaunul de langa mine, in autobuz. Am zambit, am acceptat si am continuat sa privesc afara...Ce gentlemen...

        Apoi mi-a iesit in cale cu un buchet de trandafiri...tremuram toata, dar am fluturat din gene, am murmurat un "multumesc" si am zambit peste umar...

     Intr-o seara m-a invitat la o plimbare , in drumul spre casa...Trotuarul este proprietate publica, nu-i asa?... De ce nu?

        ...Si la prima noastra intalnire oficiala s-a intamplat!...Eu trebuia sa plec de la nunta , el venea direct de la meci...A ajuns mai repede...Eu tocmai prinsesem buchetul miresei...a ingenuncheat ...si m-a intrebat :

   - "Vrei sa fii sotia mea?",iar eu am raspuns:

  -"DAAAAAAAAAAAA"...

     Toata lumea a izbucnit in ras si aplauze...a fost super!...si suprema declaratie de dragoste...au trecut de atunci niste ani,dar si acum am fluturi in stomac .

    ...Un lucru este curios: nu-mi amintesc cum era imbracat! Imi staruie insa in memorie parfumul lui...Un parfum discret si masculin, care te facea sa vrei sa simti mai mult, mai de aproape...Aveam sa aflu mai tarziu ca era doar after-shave-ul lui...nimic deosebit, dar ii dadea un farmec aparte.




      Fiindca un vânător adevărat nu transpiră alergând după vânat, pentru că știe cum să-și facă prada să-și dorească să fie vânată. Și, pentru că știu exact ce își doresc femeile de la un bărbat, specialiștii Gerovital au inovat și au folosit în noile produse Gerovital H3 Men ingredientele care să facă încrezător orice vânător.



     Si stiti ceva? Cand foloseste acel after-shave il provoc din nou la vanatoare, chiar daca m-a prins in lat de ceva vreme!



P.S. Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2014, proba 1. : Gerovital H3 MEN recunoaște vânătorii adevărați!

7 comentarii:

  1. Si eu m-as lasa prinsa de asa un vanator. Produsele Farmec le folosesc din tinerete,mai ales deodorantul. Era pe vremuri Farmec15...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu folosesc si acum Tarr-ul. M-am obisnuit cu el. Las produsele astea moderne pentru vanatorii mai tineri.

    RăspundețiȘtergere
  3. Fermecator vanatorul tau. Cu asa produse,zic si eu.

    RăspundețiȘtergere
  4. felicitari! pentru articol

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie imi plac produsele de la Farmec. Le folosesc pentru ca sunt de calitate si su un pret bun. Cat despre vanatori si vanatoare, mai bine ma abtin.

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumos ai povestit. Mi se pare mie sau vanatorul te-a prins repede in lat?

    RăspundețiȘtergere