miercuri, 9 august 2017

ALL INCLUSIV - DE LA PERFECT LA IMPERFECT



    Nu sunt un om pretențios. Pe vremuri mergeam la munte și la mare cu cortul. Era frumos...nu perfect!

    Anii au trecut și cortul a fost schimbat cu hotelul.  În final, pe banii mei am pretenția să îmi oferi exact ceea ce mi-ai promis.

    Ei bine , aici lucrurile de complică puțin.
Conceptul de " ALL inclusiv "  l -am importat " românește". Ba chiar si "stelele" hotelurilor.

    De ce spun asta? Pentru că:

  • nu este normal faptul că nici o camera dintr-un hotel cu 14 etaje a câte 15 camere pe nivel să nu aibă balcon;
  • camerele foarte mici , iar dulapul neincapator;
  • nu mi de pare in regula ca la 500 de turiști cazați să ai 2 lifturi cu capacitate maxima de 6 persoane;
  • iar pentru a servi masa trebuia sa astepti cu tava in mana in speranta ca se va elibera o masa;
  • fructele le vedeam doar seara si numai un soi - pepene verde sau caise;
  • cafea nu exista decat intr-o singura varianta;
  • prajiturile se serveau in numar limitat de catre ospatari si in fiecare zi gaseai aceleasi sortimente;
  • restaurantul si barul se inchideau la ora 21.00!;
  • pentru sezlongurile de pe plaja, daca vroiai sa ai unul, trebuia sa platesti suplimentar; iar umbrelele lipseau cu desavarsire. 

 Recunosc, am fost dezamagita de aceste aspecte, mai ales ca aveam termen de comparatie. La acelasi pret , tot in plin sezon, am beneficiat de alte conditii de cazare si servicii...in strainatate. 
  Un gust amar , parca usor indulcit de facilitatile existente pentru copii si de curatenie. Aici, nimic de reprosat.

  Insa...mai e mult pana departe!


     
     

3 comentarii:

  1. Valeria Chertes9 august 2017 la 02:25

    Parca totul merge inspre mai rau nu inspre bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Este bataie de joc ca de altfel cum este peste tot.

    RăspundețiȘtergere
  3. Una zic și alta găsești acolo!mai au de munca că să și țin promisiunile făcute!tot mai frumos este cu cirtul😄😘

    RăspundețiȘtergere