luni, 7 august 2017

FIDELICIOS CU CIUPERCI



      O prietena ma intreba zilele trecute ce mai gatesc. I-am raspuns in gluma ca "apa plata cu gratare"... Gluma-i gluma, dar daca mai ai si copiii musai-trebuie sa si gatesti.
     Va prezint o reteta rapida si delicioasa.


FIDELICIOS CU CIUPERCI



Ingrediente:
  • 1 plic Maggi Fidelicios cu ciuperci
  • 400 ml apa
  • 2 linguri ciuperci taiate Home Garden
  • 2 catei de usturoi
  • 2 frunze de patrunjel
  • sare
  • piper
  • 1 lg ulei de rapita


Mod de preparare:

   Fideliciosul il prepari conform instructiunilor de pe ambalaj.
   Ciupercile le calesti impreuna cu usturoiul taiat rondele subtiri in uleiul de rapita ( cca 3 minute). Stingi focul si adaugi patrunjelul tocat, un praf de sare si unul de piper.


    Cand fideaua este gata adaugi ciupercile si omogenizezi, dupa care servesti cu drag.


Pofta buna!




Tips& Tricks: uleiul de rapita este foarte bun pentru calire rapida. ( am invatat de la Chef Florin Dumitrescu, la Caravana Lidl)


4 comentarii:

  1. pe caldura asta, parca nici a manca nu-mi mai vine..si eu trebuie sa gatesc chit ca vreau, chit ca nu..fetita are nevoie de hrana gatita

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe caldura asta este bine venit ceva rapid.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt preferatele mele pe timp de vara,se prepara repede și sunt gustoase aceste pungulițe delicioase,îmi place aceasta cu ciuperci!

    RăspundețiȘtergere
  4. O reteta usor de preparat si delicioasa.

    RăspundețiȘtergere