joi, 10 august 2017

RAINBOW - PURIFICATORUL TAU DE AER




                   Despre mine


        Bună! Eu sunt Amalia și sunt fiziokinetoterapeut. Știu că sună alambicat, însă trebuie să rețineți doar faptul că ajut oamenii să fie mai sănătoși. Și pentru că îmi place să fac  acest lucru , în momentul în care l-am cunoscut pe RAINBOW am decis că trebuie să fac mai mult pentru mine, pentru familia și prietenii mei , pentru cei pe care îi cunosc sau urmează să îi cunosc.

  Așadar, am urmat un curs , am învățat și am devenit reprezentant RAINBOW pe județul Cluj. Pentru că , deși este pe piața din România de peste 20 de ani, nu-i așa că încă nu ați auzit de el?

 Dar...

          Ce este RAINBOW?

  
   RAINBOW este în primul rând un aparat pentru sănătate, un purificator de aer și un sistem complex de curățenie. Este produs în SUA de către compania REXAIR , pe platforma Cadillac și din 1929 până astăzi nu produce decât... RAINBOW!  Nu a început să facă nici televizoare, nici telefoane și nici produse de îngrijire personală. Doar acest aparat , pe care l-au perfecționat continuu până când au ajuns la formula ideală : funcționare pe principiul inducției electromagnetice ( prin urmare motorul nu se va încălzi nici dacă ar funcționa 24/24 ) , separator centrifugal  și recunoașterea Fundației Americane pentru Astm și Alergii.


CERTIFICATE




                   Aerul pe care îl respirăm


       Unde credeți că este aerul mai murdar: afară sau în casă?
Am să vă spun eu : in casa! Mă credeți? Ce vedem atunci când o rază de soare intră pe fereastră? Exact! Praf! Fetița mea le spune " licurici" ; ea îi adoră , eu îi urăsc! Din păcate acel praf reprezintă doar o parte infima din ceea ce exista cu adevarat in aerul pe care il respiram: praf, mucegai, bacterii, virusi, microbi, acarieni.

     Daca afara natura isi gaseste singura echilibrul prin precipitatii, ce facem in casa? Va place sa respirati aerul de dupa ploaie? Ce-ati zica daca am putea imita acest efect chiar in casele noastre?

   Eu va garantez ca este posibil sa o facem cu RAINBOW.


RAINBOW ORIGINAL SI UNIC


  Daca sunteti curiosi sa il vedeti in actiune si sa simtiti beneficiile lui, puteti sa imi lasati un mesaj aici sau pe pagina de facebook. Voi face tot posibilul sa ne intalnim .

  Insa inainte de toate trebuie sa va mai spun un secret: acum il puteti cumpara !

8 comentarii:

  1. Multumim pt.articol si noua ne trbuie un purificator!primul pe lista de cumparaturi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim pt.articol si noua ne trbuie un purificator!primul pe lista de cumparaturi!

    RăspundețiȘtergere
  3. te cred..nu avem cum sa avem un aer curat in casa..de mult nu mai intra in casa dimineata, atunci cand deschidem fereastra, aer curat. Acum e plin de praf si de poluare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aici te înșeli! RAINBOW spală aerul, îl dezinfectează și îl face proaspăt și sănătos.

      Ștergere
    2. eu ma refeream la aerul de afara, ca nu mai este curat.

      Ștergere
  4. Cred ca nici in mijlocul padurii nu mai este aerul curat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca ar fi minunat un astfel de aparat.

    RăspundețiȘtergere