luni, 14 noiembrie 2016

VINE IARNA, BINE-MI PARE : ZORILESTORE REDUCERI ARE!



      "A venit iarna, in sfarstit!" , a exclamat micuta mea ieri de dimineata cand s-a trezit. Era atat de entuziasmata, incat a stat minute in sir cu nasucul lipit de geam si privea dansul jucaus al fulgilor de nea. "Nu-i asa ca mergem sa ne bulgarim?" ...Mergem, cum nu? Si mie imi place zapada. Cu frigul am eu o problema: daca s-ar putea sa ninga, dar sa fie macar 20 de grade afara nu m-as supara...

    ...Ei, vise...Pana atunci ma infofolesc bine si rabd cu stoicism gradele minus din termometru pentru ca micuta sa se bucure de acest dar neasteptat al naturii. Ne bulgarim, incropim chiar si un mic omulet de zapada , insa nu putem face ingerasi...inca... Privind-o imi amintesc de mine , cea care a prins iernile acelea adevarate, cu zapada pana la genunchi. Construiam cazemate din zapada si ne luptam cu bulgari pana cand ne inghetau pantalonii pe noi! Dar noua tot nu ne era frig...Nici macar la picioare!

   Ieri am stat afara vre-o 15 minute si am intrat in casa aproape inghetata. Picioarele imi erau reci de parca as fi umblat desculta prin omat ...Moment in care sotul meu a decis:" Mergem la Mall sa iti cumperi cizme de zapada!" . Vrusesem si in alti ani sa o fac, dar de fiecare data am considerat, in final, ca nu este chiar o investitie de facut, avand in vedere ca le-as fi incaltat de cateva ori pe sezon...De data aceasta insa, sotul meu a fost foarte hotarat : "Ori iti cumperi cizme, ori nu mai iesi afara la joaca !", de parca ar fi stat de vorba cu cea mica, nu cu mine, adultul...

   Prin urmare ne-am echipat corespunzator si am luat drumul magazinelor. Numai ca acolo- surpriza! Se pare ca jumatate din oras avusese aceeasi idee! Magazinele de specialitate erau tixite, iar printre coate, posete si oameni descaltati stand intr-un picior am privit dezamagiti rafturile aproape goale! De parca zapada de 3 cm de afara i-a prins pe toti incaltati in...sandale!

   Ne-am intors acasa obositi din cauza aglomeratiei si cu straita goala. Vorba bunicii- socoteala de acasa nu s-a prea potrivit cu cea din targ. Numai ca eu nu renunt cu una cu doua si cum stiam ca pe ZorileStore incep reducerile,  am intrat sa arunc o privire. Sa va mai spun ca am gasit exact ce cautam?

 


   Sunt visinii, usor de asortat ( sa nu uitam ca sunt o doamna, totusi) , calduroase si rezistente , au talpa interioara captusita  cu material moale si comod astfel incat piciorul sta relaxat, talpa exterioara este cusuta de partea superioara a cizmei pentru a-i oferi un plus de siguranta si este confectionata din cauciuc antiderapant ( hm...asta inseamna ca nu o sa pot aluneca pe ghetus si sa ma iau la intrecere cu micuta.....) , oferind stabilitate. O investitie pe care cu siguranta nu o voi regreta. Chiar daca fetita va creste si nu va mai vrea sa se joace cu "mami " , le voi incalta in iernile cu zapada si gheata pentru a ma feri de frig si a-mi proteja articulatiile de micile incidente inerente in acest anotimp ( entorse, alunecari urmate de cazaturi insotite sau nu de fracturi) .

   Sunt la promotie acum, avand 56% reducere , chiar daca "eclipsa de preturi" de BlackFriday inca nu a inceput oficial. Aceasta este programata pentru 18 noiembrie, cu reduceri de pana la 60% la toate categoriile de pe site. Mi-am salvat link-ul si astept momentul. In 2-3 zile am cizmele acasa si ma pot bucura din plin de zapada de afara , scap de alergatura prin magazine , de nervii si oboseala aferenta . 

   Motiv pentru care pot exclama fara teama:

 Vine iarna!
Bine-mi pare-
ZorileStore
Reduceri are!


2 comentarii: