vineri, 11 noiembrie 2016

EU - DOCTOR , EA - SUPERGIRL !



 
    Nu mai este un secret pentru nimeni ca am crescut la bunici, intr-un sat din inima Olteniei, inconjurata de dragostea bunicilor si a...strabunicului. El ma ducea si ma aducea de la gradinita si imi cumpara in fiecare luna cand primea pensia, "de-un franc bomboane", din acelea lungi, cu crema de lapte. Le adoram si il adoram pe strabunicul de-opotriva...

  Doar ca, din pacate, oamenii dragi nu traiesc o vesnicie si bunul meu a murit cand eu de-abia incepusem clasa intai. Am plans atunci , in ciuda faptului ca mama incerca sa ma aline spunandu-mi ca oamenii cu suflet mare asa cum a fost strabunicul se ridica la Cer si Doamne-Doamne ii transforma in ingerasi pentru a avea grija de cei ramasi in urma. Imi ridicam privirea spre iconita din camera mea si imi promiteam sa nu ii las pe ai mei sa se imbolnaveasca vre-odata . Si chiar daca o vor face voi inventa acel medicament care sa ii vindece de orice boala. Asa cum facea bunica ori de cate ori tuseam sau ma durea gatul.

    Anii au trecut si am inteles ca acest lucru nu este chiar atat de usor si este nevoie de multa invatatura. Aveam vre-o 10 ani cand s-a imbolnavit mama si era internata pentru o interventie chirurgicala , iar noi , cei 3 pitici , ramaseseram cu tata-maestru bucatar ,care ne rasfata cu cartofi "chibrit"si ochiuri! Insa...Cu o zi inainte de a reveni mama acasa , impreuna cu sora mea mai mare am mers la o vecina sa ne spuna cum se face supa de pui cu galuste...auzisem noi ca e buna pentru bolnavi...Am notat constiincios reteta si ne-am instalat in bucatarie.Totul a mers struna pana la galuste . Fiindca ni se parea cam moale compozitia am mai adaugat gris...si am mai adaugat...iar cand le-am pus la fiert-degeaba!...tot "gloante"au ramas! Biata mama , numai ea stie cum le-a mancat! Dar tot ea a fost cea care ne-a laudat , spunandu-ne ca a fost cea mai buna supa din lume , deoarece are acel ingredient-minune : DRAGOSTEA. Mi-a fost tare teama ca o voi pierde asa cum l-am pierdut pe "mosul" si i-am dat sa manance din "medicamentul meu magic" zile in sir. Mama se inzdravenea cu fiecare zi , iar eu eram tot mai convinsa ca gasisem leacul pentru a vindeca orice boala. Prin urmare, ori de cate ori cineva din familie se imbolnavea toata casa mirosea a "supa de pui cu galuste si dragoste". Era modalitatea mea de a-i vindeca pe ei si, de ce nu, intreaga lume ... Si tata ma alinta spunandu-mi ca eu sunt "salvatoarea lumii"...

  Fiecare copil viseaza , la un moment dat, sa salveze lumea . Fiecare o face in felul lui: prin muzica, prin bunatate, prin cuvinte sau prin diverse puteri. Precum Ben 10 , un baiat de 10 ani ( Ben Tennyson ), care salvează lumea cu ajutorul prietenilor săi și cu un dispozitiv-ceas, Omnitrix, cu care se poate transforma în 10 creaturi, fiecare cu o anumită putere.



Ben 10 keyart-cu-logo

  Numai ca baietelul a crescut o data cu aventurile lui si a implinit de curand 14 ani. Dar salvarea lumii nu mai este atat de simpla atunci cand cresti. Motiv pentru care producătorii au decis ca de anul acesta Ben 10 să aibă din nou 10 ani, implicit să recastige publicul sau inițial , iar la Cartoon Network a început deja o nouă serie de aventuri.

  Si pentru ca provocarea sa fie completa , am intrebat-o si eu pe fetita mea , care are aproape 10 anisori, sa imi spuna cum ar salva ea lumea. Iata ce a iesit!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu