vineri, 4 noiembrie 2016

DORINTE INSIROPATE


.......................................................................

Orele stau nemiscate la rand
Si-asteapta
Sa iasa din nefiinta,
Sa-si verse
Prea-plinul
De doruri si vise;
Clipele curg
Ne-ncetat peste lume,
Cu cate-o dorinta
De implinit,
Mereu
Tot mai multe
Pentru fiece ora
Venita la rand…



    Sunt versuri scrise acum 16 ani. La cumpana dintre  secole si milenii. Imi facusem o lista cu ceea ce imi doream sa realizez de atunci in colo , tinand cont ca viata mea luase o noua turnura, dupa un an 1999 infernal. Si am realizat ca erau lucruri pe care le puteam face de mult "daca"...Si am hotarat ca nu voi mai lasa sa treaca nici o oportunitate fara a o exploata la maxim. Pentru ca fiecare clipa care trece fara a-i indeplini menirea pentru care vine, este o clipa pierduta.

    De ce mi le-am amintit tocmai acum? Pentru ca peste exact 16 ani voi implini ...60 ... Stand si calculand , din punct de vedere matematic pare mult , din orice perspectiva ai privi lucrurile . Pe de alta parte, daca inchid ochii si ma gandesc ca in urma cu 16 ani imi doream sa fiu exact ceea ce sunt acum imi pare ca nu a trecut mai mult de o clipa!

   Aveam 28 de ani si imi doream sa citesc 100 de carti si sa vizionez 100 de filme; sa le spun parintilor cat de des pot ca ii iubesc si sa invat sa ma iubesc asa cum sunt; sa scriu o carte si sa fac mult sport; sa plantez un pom si sa ma bucur de fiecare moment; sa invat sa spun "nu" si sa fac numai ceea ce imi place; sa am o familie frumoasa si sa fiu "eu", fara nici un artificiu de calcul... Si DA! am reusit toate astea ! Sa nu ma intrebati reteta , pentru ca nu am una universal-valabila. Pot sa va spun doar ca in fiecare dintre noi zac virtuti care de-abia asteapta sa fie descoperite si trezite din amorteala. Trebuie doar sa le cauti.

    Si fiindca veni vorba de dorintele pe care  vreau sa mi le indeplinesc pana la 60 de ani - in afara de a fi cu totii sanatosi si fericiti - as alege 5 la numar:


1. Sa le spun celor dragi ca ii iubesc in fiecare zi - am invatat ca , desi nu cuvintele conteaza, vine o clipa in care iti doresti sa le fi rostit mai des...




2. Sa am o casa cu gradina si multe flori - o floare imi aduce mereu zambetul pe buze si imi infrumuseteaza ziua.




3. Sa merg la un meci de fotbal adevarat, undeva in Europa - pana atunci ma multumesc cu ceea ce pot urmari pe stadionul din orasul meu; uneori chiar ai ce vedea!




 4. Sa fac dragoste in mare, pe o plaja pustie...






5. Sa trimit un mesaj intr-o sticla...




...de sirop YO 

    De ce un mesaj ? Pentru cine? Unde? 

    Va fi un mesaj pentru mine, cea care va avea atunci 60 de ani, un mesaj care va cuprinde cele 5 dorinte de pe aceasta lista si rugamintea ca cel care il va gasi sa mi-l returneze ...daca il va gasi cineva...

    De ce intr-o astfel de sticla? In primul rand pentru ca este delicios si facut dupa o reteta traditionala din Austria , care ofera o experienta unica ce te cufunda in lumea aromata si racoritoare a fructelor.








   Apoi, pentru ca are o forma futurista si cu siguranta va atrage atentia celui care o va vedea plutind...

   Si nu in ultimul rand, pentru ca YO sarbatoreste 60 de ani de la lansare, ani in care au invatat din greseli si au acumulat multa experienta . Asa ajung la noi astazi , stropi de savoare care ne trimit cu gandul in copilarie , amintindu-ne de siropul bunicii, dulce si delicios. Numai ca acum nu ni se mai lipeste de degete si nici nu mai riscam sa...spargem sticla... deoarece YO are :

  • dop antipicurare => Fara degete lipicioase!
  • rezervor de sirop => Pentru dozare mai usoara!
  • prindere ergonomica => Mai usor de tinut si mai usor de turnat!
  • PET din material de calitate => Usor si rezistent la spargere!

 Tu ce iti propui sa faci pana la 60 de ani?

Un comentariu: