sâmbătă, 17 septembrie 2016

ZORILE STORE



   Stiti ca imi place sa particip la campaniile organizate pe platforma BlogaiInitiative. 

    Si la una dintre ele am castigat un voucher pe Zorile Store

     Ce sa cumpar cu el?
Oferta este foarte tentanta: numai produse de la branduri cunoscute si recunoscute pentru calitatea produselor.
Pana la urma am optat pentru un pantalon de trening Puma pentru fetita mea. Doar nu credeati ca voi lua ceva pentru mine?





    Comanda am facut-o foarte usor . Ce mi-a placut este faptul ca am primit un e-mail pentru a confirma comanda. Daca ma razgandeam putea sa nu o fac si gata! 
Totul s-a desfasurat foarte prompt si am intrat in posesia produsului in 3 zile, cu tot cu week-end si curier.

    Pantalonul este de un rosu foarte placut, din bumbac care nu se scamoseaza.

    Din pacate nu era pe stoc marimea ei si am optat pentru o marime mai mare, dar nu-i nimic: ea oricum creste.

Concluzia?

Sunt foarte multumita de experienta cumparaturilor pe acest site.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu