joi, 8 septembrie 2016

CIORBA GRADINARULUI



   Inca de cand eram mica, bunica imi spunea ca nimic nu este mai sanatos decat o ciorbita in care pui tot ce gasesti prin gradina.

...Si daca adaugi ceva si din ograda iese un deliciu, as adauga eu.


CIORBA GRADINARULUI



Ingrediente:
  • 1 ceapa alba
  • 1 morcov mare
  • 1 telina mica
  • 1 cartof
  • 1/2 ardei gras
  • 1 rosie
  • cateva rondele de ardei iute
  • pastai de fasole verde
  • sare
  • piper
  • 2-3 aripi de pui
  • 1 lg Maggi secretul gustului intensavor Gaina
  • 2 l apa

Mod de preparare:

   Mai intai speli bine aripile de pui si la asezi la fiert in apa cu sare.
   
    Cureti ceapa , morcovul, telina si cartoful, le speli sub jet de apa rece si le tai cubulete. Le adaugi la fiert, alaturi de aripi.

    Ardeii il cureti de cotor si seminte si  ii tai marunt. Ii adaugi in ciorbita impreuna cu vanata taiata marunt si fasolea verde. Eu am pus pentru iarna pastai, asa ca le-am avut gata fierte ( sic!).



    Cand toate sunt fierte speli rosia, o decojesti, o tai marunt si o adaugi in oala.



    Adaugi putin piper si Maggi si lasi la fiert cca 15 min.



    Servesti totul cu drag, alaturi de ardei iute sau ceapa verde.



Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu