vineri, 26 februarie 2016

PESTE LA CUPTOR CU LEGUME



    Imi place pestele. Imi place sa pescuiesc. Imi place sa il gatesc.


 PESTE LA CUPTOR CU LEGUME









Ingrediente: 

  • 1 buc somn de cca 1,5 kg 
  •  2 cepe albe, mari
  •  praz 
  •  6 catei de usturoi 
  • 1/2 ardei capia rosu
  • 1 morcov mic
  • sare
  • piper
  • Magi secretul gustului intensavor legume
  • 50 ml vin alb
  • 50 ml ulei
  • 1 pahar de apa

Mod de preparare:

 
  Pestele se curata (eu i-am taiat si capul) si se condimenteaza.



   Ceapa, usturoiul, prazul, morcovul si ardeiul se curata si se taie rondele .

   Se toarna uleiul in tava si se aseaza pestele.




    Se presara legumele peste peste si in tava.
 

    Se adauga apa si se acopera cu folie de aluminiu; se da la cuptor pentru 45 min; se indeparteaza folia si se adauga vinul , lasand la cuptor inca 5 min.

    Se serveste cu garnitura preferata, alaturi de un pahar de vin alb.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu