joi, 18 februarie 2016

MY HEART WILL GO ON - BY POSTMODERN JUKEBOX


   ... Mykal Kilgore - voce...

  ... Brandon Rogers - backup...

  ...  Matt Bloyd - backup...

 ... Gary Melvin- chitara...

 ... Todd Schroeder - pian...

... Adam Kubota - bass...

...Martin Diller - tobe...

...Scott Bradlee - producator...

  Va spun ceva aceste nume?

   Nu? Nu va condamn! Nici eu nu am auzit de ei pana acum cateva zile... 

   Dar de  "Titanic" ati auzit? Si de "MY HEART WILL GO ON"? Eram sigura! Ce femeie nu a varsat lacrimi amare vizionand filmul? Sau pur-si-simplu ascultand-o pe Celine Dion ?

  Ce legatura este intre acesti domni si toate acestea? Simplu: ei constituie formatia Postmodern Jukebox care nu fac altceva decat sa preia hiturile de astazi si sa le transforme în superbe vintage-uri, cu parfumul secolului trecut.
  
  Imaginați-vă piese din repertoriul unor voci precum Beyonce, Britney Spears sau Celine Dion refăcute ca și când ar fi fost scrise pentru Louis Armstrong, Ella Fitzgerald, Judy Garland sau Nina Simone, și o orchestră micuță, vibrantă, cu un sound a la Benny Goodman Orchestra după o supradoză de energizant. 






  Nu-i asa ca v-am deschis apetitul pentru muzica buna? Eu , una, m-am abonat la canalul lor de Youtube si scriu, gatesc, fac curatenie ascultandu-i... Iar aceasta piesa mi s-a lipit de suflet. Cand ii ascult parca simt pamantul cutremurandu-se sub mine ( si nu e de la aspirator si nici de la mixer!...) si imi dau lacrimile (...dar nu de la ceapa...). Nu este vocea suava a Celinei, insa acesti domni au acel "ceva " care te face sa le asculti piesa din nou si din nou. La fel ca popularele lor videoclipuri, fiecare melodie live Postmodern Jukebox e o punte de legătură între generații, cu piese fresh cu un sound familiar. Un spectacol de neratat, irezistibil pentru toate vârstele!

  Daca te-am facut curios, afla ca  vor veni în România pe 29 mai 2016 si vor concerta la Sala Palatului. În funcție de distanța față de scenă, biletele costă 120, 160, 200 și 250 lei (VIP).  Se pot cumpăra începând de mâine, 1 octombrie, orele 14:00, online pe www.eventim.ro sau prin rețeaua Eventim.

   Ne vedem acolo!

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu