marți, 16 februarie 2016

JACK CANFIELD SI "SUPA" LUI DE MILIOANE



   Eram in vizita la o prietena si pe o noptiera am vazut o carte:


Jack Canfield, Mark Victor Hansen - Supa de pui pentru suflet. Povesti adevarate de viata care deschid inima si trezesc spiritul -   

  Am rasfoit-o curioasa , dar ea mi-a spus ca mi-o va imprumuta dupa ce o va termina de citit. Era insa, o carte ce trebuie savurata rand cu rand , deci va dura o vreme. 

  Bine-inteles ca a doua zi am intrat in prima librarie si mi-am cumparat-o. Ma intrigase titlul si introducerea: "Cu dragoste dedicam aceasta carte sotiilor noastre, Georgya si Patty, si copiilor nostri, Cristopher, Oran, Kyle, Elisabeth şi Melanie, care sunt supa de pui pentru  sufletele  noastre. Voi mereu ne mângâiaţi inima şi ne învioraţi sufletul. Vă iubim foarte mult".

  Nu am regretat nici o clipa si, recunsoc, am savurat-o nu rand cu rand, ci litera cu litera! Ma regaseam in fiecare povestire si am incercat sa invat cate ceva . Nu stiu daca am reusit sau nu, cert este ca am devenit o mama, o sotie si o fiica mai buna. Am inteles ca nu trebuie neaparat sa castig milioane pentru a fi fericita. Fericirea vine din interior si prefer sa am in suflet milioane de zambete si momente frumoase petrecute impreuna cu cei dragi. 

  Si stiti ceva? O data cu aceasta fericire a venit si implinirea profesionala si personala. Chiar si faptul ca scriu acum, aici, pe blogul meu, se datoreaza celor invatate de la Jack Canfield .

  
     Jack Canfield este cunoscut drept omul care a inițiat și a condus proiectul ,,Supă de pui pentru suflet”, prin care a ajuns la peste 500.000 de suflete de copii, tineri, îndrăgostiți, părinți și bunici. Deține recordul mondial pentru 7 volume aflate concomitent pe lista de bestseller-uri ale revistei New York Times. 

   În programele sale de training, a ajutat mii de antreprenori, manageri de top, agenți de vânzări să obțină performanțe în carieră, dar și în viața personală.

  Si acum, acest fenomen vine chiar in orasul meu , Cluj-Napoca, pe 10 martie! Cum as putea rata o astfel de ocazie?  
 
    Seminarul ”Principiile Succesului” prezintă, sistematizat, traseul către succes – întregul drum de unde ești până la viața pe care îți dorești să o trăiești în toate aspectele ei (personal și profesional). Informațiile pe care le vei primi sunt gândite strategic pentru a-ți îmbunătăți calitatea vieții. Fiindca, nu-i asa, intotdeauna este loc pentru mai bine! Si acesta este principalul lucru pe care eu l-am invatat citind aceasta carte.

  Avand in vedere ca Jack Canfield va prezenta pentru publicul român 64 de principii fundamentale pentru cei care vor să-și trăiască visul, inseamna ca mai am de invatat doar 63...

  Va fi un mod deosebit, constructiv si creativ de a-mi petrece ziua de nastere....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu