luni, 28 aprilie 2014

FRUMUSETE FARA BATRANETE

Am primit o provocare din partea companiei Oriflame...mai exact din partea comunitatii internationale „The ONE Collective”, de aici: http://ro.oriflame.com/products/the-one.

Mi-am spus :De ce nu? Sunt femeie, imi place sa fiu cocheta, folosesc produse cosmetice...Asa ca...la treaba!

banner-campanie-oriflame-noile-produse-the-one

Recunosc: pe la 25 de ani nici nu stiam ce este acela fond de ten; mama nu folosea si ma invatase ca produsele cosmetice degradeaza tenul. Dar anii au trecut si ,incet-incet,mi-am dat seama ca, folosite cu inteligenta, produsele cosmetice nu numai ca NU STRICA tenul,ba- dimpotriva, IL AJUTA! Iar putin ruj si rimel fac minuni cu expresia chipului meu...

Ce produse cosmetice folosesc eu acum?

Sa incepem cu...inceputul: FONDUL DE TEN. De ce? Pentru ca de cand am o minune de fetita, tenul meu s-a umplut de pete...si asa,scap de grija lor. Ce imi doresc eu de la el? Sa se intinda fara efort, sa aiba putere mare de acoperire, sa arate natural( nu ca o "tencuiala"), sa nu luceasca in razele sorelui, sa...fie perfect! Iar dupa o noapte nedormita imi vine in ajutor...

FOND DE TEN....CORECTORUL!

CORECTOR Si pentru ca ochii mei sa fie expresivi si frumosi, aplicam putin FARD-CREMA...Nu am prea mult timp la dispozitie dimineata, asa incat prefer aceasta varianta de fard: se aplica usor,uniform si nu se aduna cand clipesc.

FARDsi un RIMEL de calitate...care sa nu cada de pe gene,sa le definesca frumos,fara a le conferi aspectul de gene false,super-incarcate...

RIMEL  Acum, ca am rezolvat expresivitatea,trecem la buze...Ei,aici am o mare problema! De ce? Fiindca nu am gasit inca rujul care sa nu "plece la plimbare" impreuna cu mancarea/cafeaua/apa sau cu ce o mai fi... Si atunci,zic sa incerc si eu noul ruj THE ONE...

RUJSi daca chiar vreau sa fiu speciala, pot sa adaug si LUCIUL:LUCIU

100_3232

 

 

Sunt FEMEIE, sunt cocheta, sunt mama-gospodina-sotie-prietena, sunt THE ONE pentru cei de langa mine, deci trebuie sa am produse cosmetice de calitate care sa ma puna in valoare.

 

https://www.youtube.com/watch?v=2jsC-F2aCLE

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu