luni, 28 ianuarie 2019

CRISPY DE PUI CU MIX DE SALATA


   Dupa o pauza in care am considerat ca este momentul sa ofer familiei mele cel mai de pret cadou, timpul petrecut impreuna, a sosit si clipa sa ma intorc la obiceiuri mai vechi, dar cu un alt scop.

  Asa incat, incepand de astazi am sa continui povestea inceputa cu aproape un an in urma. Consider ca este de datoria mea sa va dau vesti bune.

 La inceput de an cu totii vorbim despre schimbarile pe care vrem sa le facem. Despre cum vom manca mai sanatos...Si vom face mai multa miscare... Si ne vom iubi mai mult pe noi insine. Numai ca de cele mai multe ori aceste cuvinte raman doar in mintea noastra sau scrise la un inceput de agenda. Pentru ca de unul singur este greu...foarte greu! 

  Sa te simti bine in pielea ta inseamna de cele mai multe ori sa "scapi " de niste kilograme, care in traducere libera pentru cei mai multi inseamna "infometare". Doar ca lucrurile nu stau chiar asa! 

  Poti sa slabesti inteligent .

  Si iata cum:

#CelMaiSmartProgramDeNutritie te asteapta la doar un click distanta. Programul pe care cei de la #reset ti-l pun la dispozitie iti ofera timp de 3 luni un plan alimentar, inspiratie, retete , motivatie si sustinere, astfel incat la final vei avea bucuria de a fi propriul tau nutritionist.

 Citeste pe www.slabestedestept.ro despre cum functioneaza asta si, daca te-ai hotarat, ai reducere de 50% doar introducand codul AS2019 in formularul de achizitie. 

  Exista si un bonus pentru luna ianuarie: primii 30 de inscrisi beneficiaza gratuit de o sedinta lunara de coaching transformational cu fondatoarea programului Slabeste Destept.

 Daca ai indoieli te provoc la un exercitiu de imaginatie: inchide ochii si gandeste-te cum ai vrea sa arati, apoi intreaba-te care ar fi cel mai mare beneficiu al indeplinirii obiectivului. 

  Pentru mine a fost sanatatea.

  Si ca sa vedeti ca sunt alaturi de voi in aceasta calatorie va dau si o reteta de pranz numai bun de luat la pachet.


             CRISPY DE PUI CU MIX DE SALATA




Ingrediente:

a. crispy

  • 1 piept de pui
  • oregano
  • 3 lg de iaurt 1%
  • boia dulce
  • sare de Himalaya
  • fulgi de porumb
b. salata
  • 250 mix de salata ( salata verde, varza rosie, ruccola, baby-spanac)
  • 1 lg zeama de lamaie
  • 3 puff-uri ulei de masline condimentat

Mod de preparare:

Pieptul de pui il feliezi transversal in portii groase de 1,5-2 cm.
Presari putina sare.
Amesteci iaurtul cu oregano si boia. Zdrobesti fulgii de porumb cat mai marunt. Eu i-am pus intr-o punga si am dat cu sucitorul peste ei.
Tavalesti pieptul prin iaurtul condimentat si apoi prin fulgi, dupa care il asezi pe hartie de copt , intr-o tava.


Dai tava la cuptorul preincalzit la 170* C pentru 20 de minute.
Intre timp iti prepari salata. Eu am rupt cu mana frunzele , am turnat zeama de lamaie si am dat puff-urile de ulei, apoi am amestecat bine totul.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu