vineri, 6 mai 2016

ZAMBITI , VA ROG!






      Va amintiti versurile cantecului "Micul fotograf" , folosite intr-o haioasa sceneta de prin anii '80?

"- Zambiti, va rog!
 -  Ha-ha-ha-ha!
- Ei, nici chiar asa!"


    Eu mi-o amintesc ori de cate ori ies de la stomatologie. Si se intampla destul de des. De ce? Pentru ca trebuie sa merg periodic, nefiind fericita posesoare a unui zambet alb- imaculat de la mama-natura...

   Medicul meu stomatolog ( care este o doamna extraordinara!) imi spune ca, din fericire, nu este vina mea , ci- din nefericire- este vorba despre mostenirea genetica. Ceea ce depinde de mine fac, dar din pacate nu este suficient: deja am pierdut 2 molari din cauza demineralizarii si a plombarilor repetate si acum se pune problema unui implant dentar. Dar unde, cum si cand?

     Cat timp prospectez eu piata am sa va spun cate ceva despre implantul dentar. Nu sunt experta in domeniu, dar cum nevoia te invata, este bine sa fiu cat mai bine informata inainte de a lua o hotarare. 

    In trecut singura varianta de inlocuire a unui dinte sau mai multi erau restaurarile dentare ( proteze partiale/ totale, coroane sau punti dentare ) care , din pacate, presupuneau si sacrificarea unor dinti sanatosi din vecinatate. Tehnologiile actuale insa permit alternative mult mai eficiente , prin fixarea chirurgicala a implanturilor dentare.

    Desi suna foarte complicat, lucrurile sunt destul de simple. Fiindca nu este altceva decat inserarea unei radacini din titaniu in tesutul osos al gingiei, printr-o interventie chirurgicala minim invaziva. De ce tocmai Titanul? Pentru ca este un material biocompatibil cu tesuturile organismului , cu proprietatati osteointegrative, care nu genereaza reactii de respingere sau alergie a acestuia. La aceasta radacina artificiala se ataseaza apoi un bont, care va fi suportul pentru viitoarea coroana dentara.











     Si pentru ca vorbaria multa este saracia omului am sa va prezint si o schema a avantajelor acestei tehnici:








    Aceasta ar fi teoria. 
    Practic, ce faci ca sa iti invingi teama inevitabila de o asemenea interventie?

    Raspunsul pare a fi destul de simplu, cu conditia sa apelezi la o clinica specializata,in  care lucreaza personal de inalta calificare , care sa creada cu adevarat in comunicarea cu pacientii. Pentru mine cel putin , acest aspect este foarte important. Vreau sa stiu ce urmeaza sa mi se intample, care sunt riscurile si , mai ales, sa mi se explice totul pe intelesul meu. In plus este important ca acolo sa existe toate specialitatile necesare unui diagnostic si tratament corect si eficient , nu sa fiu nevoita sa alerg din cabinet in cabinet pentru radiografie, consult ortodontic sau de estetica faciala. 

   Ar mai fi de adaugat existenta unei aparaturi corespunzatoare , asigurarea unui mediu aseptic , in conformitate cu normele igienico-sanitare, transparenta si tratament personalizat si, nu in ultimul rand, tarife rezonabile. Vis-a-vis de acest aspect, ar fi important sa se asigure si plata in rate  pentru ca, nu-i asa, este totusi un tratament destul de costisitor.


    Cam acestea ar fi obiectivele mele ca si pacient. Voi gasi oare o clinica pe masura lor? 

   Daca priviti cu atentie fotografiile veti intelege ca DA! Este adevarat ca exista doar in Bucuresti, insa mi-a fost recomandata de catre cumnata mea, care este pacienta acestei clinici. Si ea nu este foarte usor de multumit! Iar pentru a ma convinge cu ochii mei, am rugat-o sa imi faca o programare pentru o consultatie preliminara in perioada concediului de odihna. Oricum vom merge pe la ei, asa incat voi imbina placutul cu utilul...Mai ales ca da, exista posibilitatea de a achita si in rate.




  
    Si stiti ce mi-a mai placut rasfoind site-ul 

  ?


    Sloganul lor: "Noi muncim pentru zambetul dumneavoastra!"


"- Zambiti, va rog!
 -  Ha-ha-ha-ha!
- Ei, nici chiar asa!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu