vineri, 27 mai 2016

AROME FEL DE FEL



     Cititorul meu, te invit la un ceai ... Dar nu la unul oarecare, ci la un ceai in Camera din fata a blogului meu...



   

     
    Chiar daca ti se pare ciudata aceasta invitatie a mea, sa stii ca nu am luat-o razna...inca...

    Haide sa facem o calatorie imaginara prin paginile blogului si sa savuram o ceasca de Pu-erh , unul dintre cele mai apreciate ceaiuri din lume , preţuit de generaţii întregi pentru savoarea, dar şi pentru proprietăţile sale benefice sănătăţii. Spre deosebire de alte tipuri de ceai care trebuie consumate la scurt timp după producerea lor,ceaiurile Pu-erh pot fi consumate atât imediat dupa procesul de fabricaţie, cât şi după ce a fost depozitat şi învechit mai mulţi ani, asemeni vinurilor de colecţie. Majoritatea ceaiurilor Pu-erh sunt clasificate, ca şi vinul nobil, în funcţie de anul producţiei şi de regiunea de origine. Cu cat este mai de durată procesul de depozitare şi învechire, cu atat ceaiul dezvoltă o aromă mai complexă, iar valoarea sa creşte. Unii cultivatori păstrează recoltele de Pu-erh timp de 60 ani sau chiar mai mult, până ceaiul ajunge la maturitatea dorită, astfel ceaiul devenind extrem de preţios.

     Cam asa si cu blogul meu: a inceput ca o joaca - am cules cateva "frunze" de cuvinte si le-am asezat la maturat in randurile primului articol. Am adaugat , incet-incet, stropi de imaginatie si emotie , dar si clipe de realitate . Pe unele le-am lasat "la dospit", pe altele le-am "servit" imediat, picatura cu picatura . 

    La prima lectura unele dintre articolele mele par greu-de savurat, dar dupa ce le strivesti usor de portile gandului, dupa ce le plimbi putin prin paienjenisul de conexiuni neuronale vei descoperi o lume ciudata, un amalgam de "arome " ce iti raman intiparite in memorie...sau in suflet pentru o vreme. La fel ca si ceaiul Pu-erh bourbon vanilie.

   Asa incat, daca pentru a savura un ceai pretios nu ai nevoie decat de...

Volum apă            Cantitate ceai           Temperatura apă        Timp infuzie


   

    

  ...pentru a patrunde in tainele blogului meu trebuie doar sa citesti cu inima si sa te lasi cuprins de frenezia cuvintelor incalcite purtatoare de arome sufletesti.




    Asadar ,draga cititorule, te invit la un ceai, la Camera din fata ,una dintre cele mai iubite ceainării/cafenele din București, renumită pentru cele peste 180 de sortimente de ceai și peste 20 de sortimente de cafea de specialitate.Comanda un ceai
Pu-erh bourbon vanilie si vei vedea ca gandul te va duce la "arome fel de fel".



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu