joi, 21 mai 2015

PUI PE STICLA CU LEGUME



Un fel de baza spectaculos si delicios.

PUI PE STICLA CU LEGUME



Ingrediente:

  • 1 pui mare( ca 1,5 kg)
  • 1 lg ulei de masline
  • 1 lg miere
  • 100 g unt
  • 2 lg de MAGGI Secretul Gustului Intensavor gust de Gaina
  • sare
  • piper
  • 1 lgt boia
  • 1 lgt mustar dulce
  • amestec de legume mexican( cca 500 g) 
Mod de preparare:

 Se prepara sosul cu care va fi uns puiul  din  miere,  boia, o lingura de condimente de pui , mustar si uleiul de masline, amestecand bine ,pana se obtine un sos usor tare din cauza mierii.
  Puiul se spala bine, i se face masaj cu 20g de unt pana ii intra in piele, se aseaza pe o sticla umpluta cu apa  (si sticla intr-o tava) si se aplica jumatate din  sosul de mai sus , astfel incat sa acoperiti bine tot puiul.


    Se introduce la cuptor si cand incepe sa se rumeneasca il ungeti cu restul de sos si se lasa la prajit.
   Cand puiul este aproape gata pregatesti legumele:  legumele se toarna inghetate intr-o tigaie ceramica si adaugi restul de unt taiat cubulete . Le lasi la foc mic si adaugi putina apa daca este nevoie. Acoperi cu un capac si lasi cca 10 minute.



 Condimentezi dupa gust si servesti totul imediat.




Pofta buna!



11 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Da, Viorica, sticla trebuie umpluta cu apa. Multumesc pentru atentionare.

      Ștergere
  2. Multumesc si eu de raspuns si pentru reteta,stiam de mult de ea ,dar nu am facut niciodata,o incerc neaparat!

    RăspundețiȘtergere
  3. imi amintesc ca il facea mama mea des pui pe sticla cu pui de casa si acesta arata super :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ador reteta si puiul facut pe sticla iese minunat iar familia adora puiul foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu de cate ori am ocazia le fac alor mei pui pe sticla ne place foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  6. e probat, si mi-a iesit super delicios, dureaza un pic dar merita asteptarea

    RăspundețiȘtergere
  7. Super-delicios,l-am pregatit si eu pentru familie!

    RăspundețiȘtergere
  8. O reteta delicioasa,perfecta pentru un pranz sau o cina in famile.Imi place mult puiul la cuptor,fac foarte des si eu.

    RăspundețiȘtergere
  9. ioana alexandrescu11 iunie 2015 la 05:30

    ce bine arata!cu siguranta o voi incerca

    RăspundețiȘtergere